eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCz ymogę zarejestrowac DG w miscu gdzie jestem zameldowany › Odp: Odp: Cz ymogę zarejestrowac DG w miscu gdzie jestem zameldowany
    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Odp: Cz ymogę zarejestrowac DG w miscu gdzie jestem zameldowany
    Date: Thu, 8 May 2003 23:59:45 +0200

    Użytkownik Bartek <b...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b9ecog$eiv$...@a...news.tpi.pl...
    > W takim razie jak to jest faktycznie i na co można się powołać aby nie
    > strzelić jakiejś gafy.

    Tak, jak na wstepie. Przy rejestracji DG nie powinni wymagac zadnego tzw.
    tytulu prawnego do lokalu, ale na wszelki wypadek przygotuj sobie umowe
    uzyczenia czesci mieszkania na Twoja rzecz. Przyda sie to tez potem, jak
    zauwazyla Maddy, przy zgloszeniu do US. Uzyczenie moze byc bezplatne, wiec
    nie ma sie co przejmowac, tylko pare groszy chyba pojdzie na PCC ( czy co
    tam teraz jest... podatki - bueeee.... toz to nie prawo ).

    pozdrawiam

    --
    Depi.