  • Data: 2002-12-11 16:13:20
    Temat: Odp: Niepełnoletni i działalność gospodarcza!!!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Depilator <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:at7moj$gd6$...@n...tpi.pl...
    > Będzie, niebędzie. Ja jak byłem pacholęciem to miałem taką sytuacjęi bank
    > jak najbardziej chciał rozmawiać z moją Mamo. Co więcej - skutecznie, tzn,
    > konto uległo likwidacji a ja miałem super komputer. :-)

    ehe w to uwierze ... zadzwon sobie do banku eh to ty wprowadzasz ludzi w
    błąd ...

    > "Jakieś", "pewne"... Co to - beletrystyka? Poezja? Pewnie nie dasz się
    > uprosić i nie podasz nam żadnego przepisu. Ale w tym wypadku Twoje
    argumenty
    > wypadają dosyć blado.

    twoja opinia ... spróbuj jednak załatwić to w swój sposób a przekonasz się
    kto ma racje ...

    > No a co - za dziecko nie prowadzące działalności nikt nie odpowiada? Np. z
    > czynów niedozwolonych?

    nie porównuj upn bo nie ma nic wspólnego z tematem ..

    > W świetle kórego prawa? Który przepis mówi o tym? No właśnie się rozpisz -
    > tego desperacko pragną Ci, którzy nie poznali tych przepisów i są przez to
    > głupsi. Daj nam szanse na oświecenie, zamiast mówić "wiem, ale nie
    powiem".

    prawa polskiego w,którym rozróżnia się czynności zwykłego zarządu i
    czynności przekraczające zwykły zarząd a tzn. ,że
    rodzice są zobowiązani do sprawowania z należytą starannościa zarzad
    majątkiem dziecka art.101§1 k.r.o .Nie mogą bez zezwolenia sądu opiekuńczego
    dokonywać czynności przekraczających zakres zwykłego zarządu ani wyrażać
    zgody na dokonywnie takich czynności przez dziecko /art.10§3 k.r.o/ .Sąd
    udziela zezwolenia lub odmawia takiej zgody .

    > przecinki w odpowienich miejscach, wielkie litery, odpowiedni szyk. Ułatwi
    > to wydatnie wzajemne zrozumienie.

    :P

    Sandra