    From: "Lukasz" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Napisałem remake starej gry - co z prawami autorskimi?
    Date: Wed, 2 Nov 2005 21:26:47 +0100

    Zapomniałem dodać, że zrobienie nowej grafiki i poziomów to jest
    mikro-procent całej włożonej przeze mnie roboty.
    Bez mrugnęcia okiem mogę zrobić następne poziomy, a grafikę przerobić.
    Jednak chcę zachować starą formę tej gry, żeby była kojarzona z
    pierwowzorem.

    Uważam, że pan J. stworzył naprawdę genialny pomysł i coś mu się należy,
    chętnie się z nim podzielę zyskiem.
    Jednak, jeśli pan J. sprzedał prawa majątkowe firmie A., to uważam, że nie
    warto płacić firmie, która istnieje tylko po to, żeby żerować na pomysłach
    innych.

    Pozdro,
    Lukasz

    N 50 05' 04"