  • Data: 2002-03-11 11:04:43
    Temat: Odp: Mandat karny dla nieletniego
    Od: "Szymon" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mlody i glupi. Zastanawia mnie tylko czy mozna zastosowac art 101 kodeksu
    postepowania w sprawach o wykroczenia "Prawomocny mandat karny podlega
    uchyleniu, jeżeli grzywnę nałożono za czyn niebędący czynem zabronionym jako
    wykroczenie. Uchylenie następuje na wniosek ukaranego złożony w zawitym
    terminie 7 dni od daty uprawomocnienia się mandatu lub z urzędu" skoro
    sprawa dotyczy nieletniego i w zasadzie przepisy KPA nie maja do niego
    zastosowania.

    Użytkownik Leszek <l...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6hkau$dbb$...@o...icpnet.pl...