eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoList otwarty do decydentów tego kraju (i nie tylko) w sprawie obrony RP › Odp: List otwarty do decydentów tego kraju (i nie tylko) w sprawie obrony RP
    From: "India" <I...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: List otwarty do decydentów tego kraju (i nie tylko) w sprawie obrony
    RP
    Date: Wed, 10 Apr 2002 20:14:21 +0200
    Sender: i...@p...onet.pl@ph35.poznan.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0204101013270.9619-100000@irys
    .stanpol.com.pl...

    > Hm... Ja rozumiem że wojsko ma kłopoty i nie chce brać
    > poborowych (no, nie wszystkich !). Ale biorąc pod uwagę że
    > kryzys w kraju - może się okazać że "służb medycznych"
    > jest JESZCZE MNIEJ (a jak potrzebują to "biorą wszystko").
    > Sądząc z tonu wypowiedzi wnioskuję że prezentujesz swoje
    > odczucia a nie znane ci fakty - mylę się ?

    Na fakty sama patrzyłam więc chyba je znam. Jednak masz rację - prezentuję
    swoje odczucia. We mnie się wszystko burzy, rozumiesz? Kicham na taki kraj,
    który nie umie bronić najmniejszych swoich obywateli, potem robi mi cholerne
    problemy z badaniami dopuszczającymi mnie do Medycznego Studium, a na koniec
    jak już uda mi się zrobić dyplom to im się nagle przypomina, że ja mam
    ustawowy obowiązek bronić tego "bagna".I pomyśleć, że jako mała dziewczynka
    byłam na tyle naiwna i głupia, żeby wierzyć, że tzw. "moja ojczyzna"
    kiedykolwiek mi pomoże.... Teraz proszę - dali mi kolejny
    problem -nieuregulowany stosunek do służby wojskowej - i teraz niech ktoś mi
    odpowie: czy znajdzie się taki "frajer", który zechce mnie gdziekolwiek
    zatrudnić???? (bo roboty jak dotąd nie mam i prawa do zasiłku też nie).

    > (a do meritum - pomóc tylko może infomacja; czy ktoś
    > WIE, jakie jest bieżące zapotrzebowanie - to MOŻE
    > być wskażnik szans uzyskania zwolnienia od powołania)
    >
    > Pozdrowienia, Gotfryd

    dziękuję za pozdrowienia :-)

    a tak przy okazji - czy jak umotywuje się szczerą nienawiść do kraju,
    którego chcąc nie chcąc jest się obywatelem, to czy jest jakaś szansa, że
    zwolnią od obowiązku jego obrony? Mam jeszcze parę dni na napisanie
    odwołania i cały czas intensywnie myślę co tu napisać, żeby nie urazić dumy
    żadnego urzędnika (co by mnie ten "kochany" kraj do kicia nie wpakował).