    From: "spacerunner" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Kupno mieszkania
    Date: Fri, 28 Mar 2003 12:27:16 +0100

    Nie musisz brać ślubu ! :)
    Premia się należy, o ile mieszkanie będzie też na twoją dziewczynę.
    Ja tak kupowałem chatę. Najpierw było pod górkę, ale okazało się, że jest
    przepis, który mówi, że można dostać premię przy współwłasności i basta. Jak
    Ruszyłem sprawę w PKO to od razu zmiękli i z premia nie było kłopotu.
    Jest przepis. Premie musicie dostać, udział procentowy spisuje notariusz.
    Powodzenia, tylko nie daj się zbyc, że premii nie dostaniesz, bo oni (pko?)
    dobrze wiedzą, że się należy, a kaska piechotą nie chodzi.
    Spacy