eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic ? › Odp: Kupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic ?
    From: "Dan" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Kupilem dzialke rekraacyjna... z dachem azbestowym ! Co robic ?
    Date: Thu, 14 Jul 2005 10:00:22 +0200

    Użytkownik Rysio29 <r...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:db550k$rtg$...@i...gazeta.pl...
    > Witam Grupowiczow.
    > Kupilem dzialke uprawno - rekraacyjna z altana, na ktorej znajduje sie
    dach
    > azbestowy.
    > Po 3 miesiacach zorientowalem sie, jaki blad popelnilem. W tym czasie
    > chodzilem wraz
    > z cala rodzina, narazajac ja na straszne konsekwencje zachorowania na raka
    > perspektywie
    > najblizszych 20 - 40 lat. Co gorsza, w otoczeniu znajduje sie kilka innych
    > dzialek
    > z dachami azbestowymi.
> [...]

    Wg mnie spore. To podstepne zatajenie wady (w sensie zatajenia istotnych
    cech obnizajacych uzywalnosc rzeczy) i zrzeczenie sie roszczen nie ma tu
    znaczenia. Pozostaje tylko kwestia dowodu, ze o wlasciwosciach tych nie
    wiedziales i nie mogles sie dowiedziec podczas normalnego sprawdzania rzeczy
    (bo dach byl zamalowany). Proces trudny ale szanse wg mnie sa.

    Dan