  • 11. Data: 2004-03-04 19:19:42
    Temat: Re: Komornik i MPK
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A jesli siostra zostanie za granica na stale?

    To teoretycznie nic jej nie zrobią. Ale jeśli jest zameldowana tam gdzie
    mieszkasz to mozesz się powoli zegnac z telewizorem....

    > Albo Jesli przez te 10 lat
    > nadal nie bedzie miala nic swojego?

    Jest to bardzo hipotetyczna i praktycznie niemożliwa sytuacja, ale jesli tak
    będzie to sprawa się przedawni.

    pdr
    Olo

  • 12. Data: 2004-03-04 19:24:22
    Temat: Odp: Komornik i MPK
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > Zapłacić. Wyrok zapada w trybie uproszczonym, zatem zaocznie (siostry
    nie
    > musi byc na sprawie), a majac prawomocny nakaz zapłaty MPK ma 10 lat na
    > wyegzekwowanie kary (wraz z odsetkami, kosztami sądowymi i kosztami
    > egzekucji).

    Wyrok dotyczy "siostry" a nie jej ojca lub brata .Tu nie ma dowolności
    !!!

  • 13. Data: 2004-03-04 19:26:26
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > A jesli siostra zostanie za granica na stale? Albo Jesli przez te 10 lat
    > nadal nie bedzie miala nic swojego?

    A niech ją ściga za granicą !!!!!

  • 14. Data: 2004-03-04 19:33:45
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > A jesli siostra zostanie za granica na stale? Albo Jesli przez te 10 lat
    > nadal nie bedzie miala nic swojego?

    Nie odbierać żadnej korespondencji poleconej do siostry .

  • 15. Data: 2004-03-04 19:36:29
    Od: "Marcin" <R...@p...fm>

    > To teoretycznie nic jej nie zrobią. Ale jeśli jest zameldowana tam gdzie
    > mieszkasz to mozesz się powoli zegnac z telewizorem....

    A na jakiej podstawie on moze zabrac telewizor?? Bo jak sie go zapytalem
    wlasnie o to, to powiedzial cos o jakims rachunku (mowil szybko i nie
    zrozumialem) Pozdrawiam

  • 16. Data: 2004-03-04 19:46:13
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > A na jakiej podstawie on moze zabrac telewizor?? Bo jak sie go zapytalem
    > wlasnie o to, to powiedzial cos o jakims rachunku (mowil szybko i nie
    > zrozumialem) Pozdrawiam

    Sam widzisz , że wciskał ci kit.

  • 17. Data: 2004-03-04 19:46:13
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

  • 18. Data: 2004-03-04 19:48:31
    Od: "Marcin" <R...@p...fm>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sam widzisz , że wciskał ci kit.

    Tez mi sie tak zdaje, ale wolalem sie upewnic w swoich przekonaniach... :)

  • 20. Data: 2004-03-04 19:55:11
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > To teoretycznie nic jej nie zrobią. Ale jeśli jest zameldowana tam gdzie
    > mieszkasz to mozesz się powoli zegnac z telewizorem....

    bzdura. komornik nic nie moze zabrac. siostra musi byc gdzies zameldowana.
    inaczej nie mogla by korzystac z wielu swiadczen itd. - taki kraj.
    niech wlasciciel lokalu lub glowny najemca zlozy oswiadczenie, ze siostra
    tam nie przebywa i ze nie znacie jej obecnego adresu i ze nic w mieszkaniu
    do niej nie nalezy. i koniec. komornik sciemnial. oni b. czesto sciemniaja
    i probuja zajac, co sie da, nawet jak im nie wolno.
    pozdr.
    marcin

  • 19. Data: 2004-03-04 19:55:11
    Od: "bd" <b...@o...pl>