  • 1. Data: 2004-03-04 18:15:38
    Temat: Komornik i MPK
    Od: "Marcin" <R...@p...fm>

    Witam! Wie ktos moze jak to jest ze sciagalnoscia dlugow przez komornika??
    Wlasnie przed chwila przyszedl do mnie pewien pan ktory poinformowal mnie ze
    zostala wszczeta sprawa sadowa w zwiazku z niezaplaceniem kary za jazde bez
    biletu mojej siostry... Siostra w tej chwili przebywa za granica. Jak
    myslicie olac to czy jednak lepiej zaplacic? Dodam ze nic w mieszkaniu nie
    jest zapisane na siostre. Poprostu jest tylko w nim zameldowana...
    pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2004-03-04 18:26:02
    Temat: Odp: Komornik i MPK
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Zbyt mało napisałeś bo nie wiadomo czy sprawa nie jest przedawniona .
    Jeśli to był ktoś z MPK lub PKP to po roku jest przedawnienie .
    Masz jakiś śfistek od tego gościa ???
    Piszesz , że był to kto ??? Posłaniec sądowy ???

  • 4. Data: 2004-03-04 18:54:28
    Temat: Re: Komornik i MPK
    Od: "Marcin" <R...@p...fm>

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Masz jakiś śfistek od tego gościa ???
    > Piszesz , że był to kto ??? Posłaniec sądowy ???

    To byl komornik - spisal protokol i stwierdzil ze teraz sa takie przepisy ze
    nawet jak nie jest zapisane nic na siostre to i tak moze zajac np
    telewizor... Jesli chodzi o sfistki to dostalem dwa. 1 to Zawiadomienie o
    wszczeciu postepowania egzekucyjnego, 2 to wezwanie do stawienia sie w
    biurze Komornika i zaplaty. pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-03-04 18:54:28
    Od: "Marcin" <R...@p...fm>

  • 5. Data: 2004-03-04 19:01:58
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <R...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > telewizor... Jesli chodzi o sfistki to dostalem dwa. 1 to Zawiadomienie o
    > wszczeciu postepowania egzekucyjnego, 2 to wezwanie do stawienia sie w

    Odpisz mu ze siostra z tego co ci wiadomo przebywa za granica.
    I nic w mieszkaniu nie jest jej.

    NoMAD

  • 6. Data: 2004-03-04 19:06:03
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Witam! Wie ktos moze jak to jest ze sciagalnoscia dlugow przez komornika??

    Normalnie - sciąga...

> [...]
    > biletu mojej siostry... Siostra w tej chwili przebywa za granica. Jak
    > myslicie olac to czy jednak lepiej zaplacic?

    Zapłacić. Wyrok zapada w trybie uproszczonym, zatem zaocznie (siostry nie
    musi byc na sprawie), a majac prawomocny nakaz zapłaty MPK ma 10 lat na
    wyegzekwowanie kary (wraz z odsetkami, kosztami sądowymi i kosztami
    egzekucji).

    pdr
    Olo

  • 7. Data: 2004-03-04 19:08:17
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > To byl komornik

    To wspołczuje, oznacza to ze wyrok zapadł...Lepiej zabulic czym prędzej, bo
    w ciągu 10 lat na pewno jakos się to sciągnie, a z roku na rok będzie to
    coraz wyzsza kwota...

    pdr
    Olo

  • 8. Data: 2004-03-04 19:11:49
    Od: "Marcin" <R...@p...fm>

> [...]
    bo
    > w ciągu 10 lat na pewno jakos się to sciągnie, a z roku na rok będzie to

    A jesli siostra zostanie za granica na stale? Albo Jesli przez te 10 lat
    nadal nie bedzie miala nic swojego?

  • 9. Data: 2004-03-04 19:18:29
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Napisz ,czy siostra ma zamiar wracać ???
    Jeśli nie to olej . Jeśli chce wracać to lepiej zapłacić .

    Tu pan komornik coś chrzani . Ojciec niech da mu oświadczenie
    że w tym mieszkaniu wszystkie sprzęty są jego własnością
    a tego zabierać komornikowi nie wolno .
    Strachy to na Lachy!!!