  • 1. Data: 2002-11-03 13:05:11
    Temat: Komornik
    Od: "Miki" <m...@k...net.pl>

    Czy jesli ktos mi jest cos dluzny, to jesli zglosze sprawe do sadu to
    komornik jest w stanie zabezpieczyc jego mienie zanim dowie sie ze przeciw
    niemu toczy sie sprawa (cywilna)?Codzi o to by nie zdazyl sprzedac majatku.

  • 2. Data: 2002-11-03 21:11:43
    Temat: Odp: Komornik
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Miki <m...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq3ao2$mcr$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > komornik jest w stanie zabezpieczyc jego mienie zanim dowie sie ze przeciw
    > niemu toczy sie sprawa (cywilna)?Codzi o to by nie zdazyl sprzedac

    art.300 k.k

  • 3. Data: 2002-11-03 21:19:44
    Temat: Re: Komornik
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> naskrobał/a w

    > art.300 k.k

    To raczej dla prokuratora, a nie komornika.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Uwielbiam zapach PLONKa o poranku.

  • 4. Data: 2002-11-03 21:49:36
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Goomich <g...@u...to.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@1...0.0.1.
    ..
    > "Sandra" <d...@w...pl> naskrobał/a w

    > To raczej dla prokuratora, a nie komornika.

    tak? a nie ma to nic wspólnego z udaremnieniem egzekucji? przeczytaj
    dokładnie ten art. cały włacznie z jego § hmmm
    jest to odp. na pytanie,które stawia zainteresowany " Codzi o to by nie
    zdazyl sprzedac majatku." ktoś kto próbuje uszczuplić swój majątek poprzez
    darowanie ,sprzedaz ,zbycie podlega karze...i myśle, że mądry dłużnik dowie
    się co mu wolno a czego nie ...

    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-03 22:21:24
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> naskrobał/a w

    > tak? a nie ma to nic wspólnego z udaremnieniem egzekucji?

    A czy ja pisałem, że nie ma?

    > przeczytaj
    > dokładnie ten art. cały włacznie z jego § hmmm
    > jest to odp. na pytanie,które stawia zainteresowany " Codzi o to by
    > nie zdazyl sprzedac majatku."

    "to komornik jest w stanie zabezpieczyc jego mienie" - komornik nie może
    nic zrobić bez orzeczenia sądu.

    > ktoś kto próbuje uszczuplić swój
    > majątek poprzez darowanie ,sprzedaz ,zbycie podlega karze...

    Kto próbuje uszczuplić. Tymczasem Twój przedpiszca chce zabezpieczyć
    mienie swojego dłużnika, jeszcze zanim ten się dowie, że toczy się
    przeciw niemu sprawa, a tym samym gdy ten nic nie robi żeby je ukryć.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Wspieraj fundacje: "Podaruj wampirom slonce".

  • 6. Data: 2002-11-03 23:05:39
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > "Sandra" <d...@w...pl> naskrobał/a w

    > A czy ja pisałem, że nie ma?

    > "to komornik jest w stanie zabezpieczyc jego mienie" - komornik nie może

    oczywiście i dlatego własnie pisze na temat zabezpieczenia sie przed takimi
    sytuacjami a to w uzupełnieniu reguluje k.p.c
    a mianowicie sad moze wydac zgodnie z art.od 730 do 757 zarzadzenie
    tymczasowe zabezpieczajace majatek dłużnika przed jego zbyciem...a tym samym
    pouczyc o sankcjach karnych

    ok ,mysle ,że juz zadowoliła Cię powyższa odpowiedz ? :-)

    Sandra

  • 7. Data: 2002-11-03 23:15:42
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Goomich <g...@u...to.wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

    > Wspieraj fundacje: "Podaruj wampirom slonce".

    a tej fundacji to nie mam zamiaru wspierać po 24 :P

    Sandra

  • 8. Data: 2002-11-03 23:25:12
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq49sn$vha$...@a...dialog.net.pl...

    a jeszcze dodatkowa informacja dla zainteresowanego,że postanowienie o
    zabezpieczeniu sąd może wydać przed wszczętym postępowaniem albo w jego
    trakcie...

    Sandra

  • 9. Data: 2002-11-04 09:21:10
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
> [...]
    > pouczyc o sankcjach karnych
    >
    > ok ,mysle ,że juz zadowoliła Cię powyższa odpowiedz ? :-)

    a art. 300 kk stosuje się do dłużników poza obrotem gospodarczym?

    KG

  • 10. Data: 2002-11-04 15:12:04
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> naskrobał/a w

    > ok ,mysle ,że juz zadowoliła Cię powyższa odpowiedz ? :-)

    Oczywiście :)
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    I took an IQ test and the results were negative.