  • 1. Data: 2003-07-29 13:31:42
    Temat: Kobieta w ciąży a prawo pracy
    Od: "Martinez" <rok@nie_dla_spamu.i-b-s.pl>

    Witam,
    Na początku zaznaczę, że znane mi są wywody spod adresu:
    http://www.oska.org.pl/panorama/polprawo.html

    Problem w tym, że na pow. stronie nie ma całościowej informacji na temat
    praw pracownicy w ciąży, która jest zatrudniona na czas nieokreślony

    Szczególnie interesująca dla mnie (nas) jest kwestia pierwszych trzech
    miesięcy ciąży:
    - Jak wygląda sprawa zwolnienia takiej osoby (oczywiście
    interesują mnie przepisy na korzyść pracownicy)

    ponadto:
    - Ile dokładnie i jakiego typu okresów płatnych zwolnień
    przysługuje pracownicy
    - Jakie świadczenia przewiduje prawo pracy na rzecz kobiety
    ciężarnej (matki)

    Będziemy bardzo wdzięczni za wyczerpujące odpowiedzi, ewentualnie linki do
    materiałów poruszających te tematy

    Pozdrawiam,
    Martinez

  • 2. Data: 2003-07-31 07:02:08
    Temat: Re: Kobieta w ciąży a prawo pracy
    Od: "Martinez" <rok@nie_dla_spamu.i-b-s.pl>

    "Martinez" <rok@nie_dla_spamu.i-b-s.pl> wrote in message
> [...]
    > ciężarnej (matki)
    >
    > Będziemy bardzo wdzięczni za wyczerpujące odpowiedzi, ewentualnie linki do

    Minęły 2 dni i kompletny brak odzewu - to raczej przykre ... no cóż ...
    ("dzieki" .....naprawdę nie ma za co)

  • 3. Data: 2003-07-31 09:15:51
    Temat: Odp: Kobieta w ciąży a prawo pracy
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Martinez <rok@nie_dla_spamu.i-b-s.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bg5u77$bji$...@a...news.tpi.pl...
    > Szczególnie interesująca dla mnie (nas) jest kwestia pierwszych trzech
    > miesięcy ciąży:
    > - Jak wygląda sprawa zwolnienia takiej osoby (oczywiście
    > interesują mnie przepisy na korzyść pracownicy)

    zakaz rozwiazywania umowy z pracownica w ciazy reguluje art.177 i dot.on
    również sytuacji ,w której pracownica otrzymała wypowiedzenie umowy ,a w tym
    czasie nie była w ciąży lub o niej nie wiedziała . Zajście w ciąże w
    okresie wypowiedzenia powoduje objecie jej szczególną ochroną i zakazuje
    rozwiazywania umowy,mimo jej prawidlowego wypowiedzenia, dopuszczalne jest
    rozwiazanie umowy o prace w przypadkach okresl. art.177 par.2 i 4

    pozostałe uprawnienia szukac dział osmy k.p

    Sandra

  • 4. Data: 2003-08-01 07:08:17
    Od: "Martinez" <rok@nie_dla_spamu.i-b-s.pl>

    "Sandra" <S...@w...pl> wrote in message

> [...]
    jest
    > rozwiazanie umowy o prace w przypadkach okresl. art.177 par.2 i 4
    >
    > pozostałe uprawnienia szukac dział osmy k.p

    Serdeczne dzięki.
    pozdrawiam,
    Martinez