  • 1. Data: 2002-12-10 17:33:57
    Temat: [KP] Ojciec na macierzyńskim
    Od: "Jerzy" <j...@t...nie.adres.email>

    Problem jest tego rodzaju :
    Matka przebywa na 26 tygodniowym um. zgodnie z poprzednimi przepisami...
    Czy i jak może zrezygnować z drugiej części um. na rzecz ojca?

    Wg Inspekcji pracy po 14 tygodniach 12 tygodni oddając ojcu... (podejrzane
    bo wg starych przepisów powinno być 16/10)
    Wg ZUS ojca dotyczą nowe przepisy więc... i tu paradoks - matka rezygnuje po
    16 tygodniach (stare przepisy) a ojciec może ubiegać się o urlop między 14 a
    16 tygodniem więc po 16 tygodniach może wykorzystać 0 dni !!!

    --
    Jerzy

  • 2. Data: 2002-12-10 18:03:38
    Temat: Odp: [KP] Ojciec na macierzyńskim
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jerzy <j...@t...nie.adres.email> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:at58i0$1pu$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    po
    > 16 tygodniach (stare przepisy) a ojciec może ubiegać się o urlop między

    gdzie w art.180 § 6 jest zawarte słowo " między" ?

    14 a
    > 16 tygodniem więc po 16 tygodniach może wykorzystać 0 dni !!!

    j.w gdzie?

    Sandra

  • 3. Data: 2002-12-10 19:04:00
    Temat: Re: [KP] Ojciec na macierzyńskim
    Od: "Jerzy" <j...@t...nie.adres.email>

    > gdzie w art.180 § 6 jest zawarte słowo " między" ?

    to znaczy....że powinno być 16 + 2 (tygodnie) ?

    Kluczem do zagadki jest chyba to czy ojciec dziecka także może korzystać z
    dobrodziejstw starego KP czy obowiązuje go już nowy...

    --
    Jerzy

  • 4. Data: 2002-12-14 09:44:35
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jerzy <j...@t...nie.adres.email> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:at5dqs$b44$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik "Sandra" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to znaczy....że powinno być 16 + 2
    (tygodnie) ?

    nie mogę załapać dlaczego doliczasz te 2 tygodnie ...

    > Kluczem do zagadki jest chyba to czy ojciec dziecka także może korzystać z
    > dobrodziejstw starego KP czy obowiązuje go już nowy...

    a jak inaczej ? skoro matka złożyła wniosek i załapała sie na stare przepisy
    to również one dot. ojca

    Sandra