  • 11. Data: 2002-12-17 21:17:14
    Temat: Odp: Jak to jest??? (alimenty znowu)
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jarek Dyrkacz <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:atnvhl$apu$...@k...man.lodz.pl...

    > No to dlaczego nie ma szans? Skoro zaraz potem napisalas ze sad moze
    oddalic
    > apelacje? Ja nie rozumiem..

    bład w sztuce powinno brzmieć " sąd może wyrok utrzymac w mocy, oddalić
    apelacje ,zmienić, ewentulanie uchylić do ponownego rozpoznania...

    Sandra

  • 12. Data: 2002-12-17 21:19:44
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Kafarov <k...@S...wikings.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ato19d$r49$...@s...futuro.pl...
    > Sandra sie najwyrazniej pomylila, tak samo jak ja, piszac ze ta wlasnie
    > grupa jest od tego, kazdemu sie moze zdarzyc... bylem zmeczony i wydawalo
    > mi sie, ze Kafesita napisala na inna grupe... ale szkoda, ze tak
    > potraktowala sprawe...

    masz racje ale dobrze,że inni czuwają nad grupą i niekiedy w sposób
    kulturalny zwrócą uwagę na błąd lub w sposób ordynarny powołują sie na
    wszechstronną wiedze ...

    Sandra

  • 13. Data: 2002-12-17 21:29:19
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Jarek Dyrkacz <j...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ato3sh$lhq$...@k...man.lodz.pl...
    > A wlasnie, czy jak ojciec wniesie apelacje, to moze sad zasadzic wyzsze
    > alimenty (czyli na niekorzysc matki)?

    zmienić czyli obniżyć lub podwyższyć /oczywiście tylko w tym momencie może
    to zrobić sąd okręgowy/.Sąd wydający orzeczenie nie może już go zmienić w
    tym momencie ...zmian może dokonać po zwrocie do ponownego
    rozstrzygnięcia...

    Sandra

  • 14. Data: 2002-12-17 22:21:48
    Temat: Re: Jak to jest??? (alimenty znowu)
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):
    > bład w sztuce powinno brzmieć " sąd może wyrok utrzymac w mocy, oddalić
    > apelacje

    a nie miało być odrzucić, bo tak to chyba to samo...

    KG

  • 15. Data: 2002-12-18 13:11:15
    Od: "Pablo" <p...@f...pl>

> [...]
    >
    > bład w sztuce powinno brzmieć " sąd może wyrok utrzymac w mocy, oddalić
    > apelacje ,zmienić, ewentulanie uchylić do ponownego rozpoznania...

    do ponownego rozpatrzenia sie nie uchyla tylko zwraca!
    Paweł

  • 16. Data: 2002-12-18 14:15:06
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Pablo <p...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atps1f$og$...@n...tpi.pl...
    > do ponownego rozpatrzenia sie nie uchyla tylko zwraca!

    zgadza sie ...dziękuje za korekte

    Sandra

  • 17. Data: 2002-12-18 14:26:40
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atpvle$tgc$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik Pablo <p...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:atps1f$og$...@n...tpi.pl...
    >
    > zgadza sie ...dziękuje za korekte

    zbyt szybko odpisałam hm zwraca sie celem uzupełnienia mozna wyrok uchylic
    w całości i zwrocic do ponownego rozpoznania...

    wybacz ale jednak mam racje nie było błędu

    Sandra

  • 18. Data: 2002-12-18 14:30:28
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atq0b4$rak$...@a...dialog.net.pl...
    > zbyt szybko odpisałam hm zwraca sie celem uzupełnienia mozna wyrok
    uchylic
    > w całości i zwrocic do ponownego rozpoznania...
    >
    > wybacz ale jednak mam racje nie było błędu

    mam nadzieje ,ze nie musze opierać tego o podst.prawną..

    Sandra

  • 19. Data: 2002-12-18 20:59:34
    Od: "Pablo" <p...@f...pl>

> [...]
    > napisał:atq0b4$rak$...@a...dialog.net.pl...
    > uchylic

    > mam nadzieje ,ze nie musze opierać tego o podst.prawną..

    Wystarczy przytoczenie znanej ksiazki z ktorej to przepisalas!;)))
    Paweł

  • 20. Data: 2002-12-18 21:06:40
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Pablo <p...@f...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atqnfj$dum$...@n...tpi.pl...

    > Wystarczy przytoczenie znanej ksiazki z ktorej to przepisalas!;)))

    dowcipne :-) pewnie wiesz z jakiej? :-)))

    Sandra