  • Data: 2003-01-28 13:36:50
    Temat: Odp: Jak moge rozwiazac ten problem - prosze o pomoc !
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:049101c2c6e0$fa04fcc0$a740200a@zm...

    > o wypraszam sobie,
    > ja się urodziłem stróżem nocnym, ale następnie w wyniku ambicji rodziny,
    > nacisku środowiska i nieuwzględniania moich życzeń co do mojego życia
    > wysłali mnie na prawo. ;-P

    no i własnie np. Marcin na sali, doświadczony, bystry a tu sędzia mówi "
    Panie Marcinie prosze protokołować to co sąd zarządzi"
    i co ? Marcin spuszcza uszy i oczy i ani mru mru tylko łapka mu odpada od
    pisania i cisza na sali...i wierz mi,że sędziego nie obchodziłoby czy po
    uzyskaniu nominacji kiedyś zostaniem kolegą :-) na dzień dzisiejszy byłbys
    tylko skromnym protokolantem ,który ma wykonywać polecenia przełożonych ...

    Sandra