  • 1. Data: 2003-10-24 19:27:58
    Temat: Fragmetaryczna rozdzielnosc majatkowa?
    Od: "Klawy Jasio" <j...@b...klawy.pl>

    Witam wszystkich,
    Czy jest możliwe wyodrębnienie części majątku (np. samochodu, domu,
    pieniędzy) wspólnego małżonków jako majątek wyłączny jednego z nich bez
    ustanawiania pełnej rozdzielności majątkowej (podziału reszty majątku)?

    Dzięki za odpowiedź
    Bardzo Klawy Jasio

  • 2. Data: 2003-10-24 19:56:22
    Temat: Re: Fragmetaryczna rozdzielnosc majatkowa?
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Klawy Jasio" <j...@b...klawy.pl> wrote in message
> [...]
    > pieniędzy) wspólnego małżonków jako majątek wyłączny jednego z nich bez
    > ustanawiania pełnej rozdzielności majątkowej (podziału reszty majątku)?

    albo rybki, albo akwarium.

  • 3. Data: 2003-10-24 20:33:14
    Od: kam <X...@X...plX>

    poilkj wrote:

    > albo rybki, albo akwarium.

    ?

    KG

  • 4. Data: 2003-10-26 19:37:15
    Od: "Klawy Jasio" <j...@b...klawy.pl>

    poilkj wrote:

    > albo rybki, albo akwarium.

    Jak sie domyslam to znaczy: nie. Ale skoro do majątku wspolnego nie wchodza
    spadki, darowizny itp to czy mąż, a raczej mąż i żona, nie mogą dokonać
    darowizny z majatku wspólnego np. na rzecz żony?

    Bardzo Klawy Jasio

  • 5. Data: 2003-10-26 20:40:33
    Temat: Odp: Fragmetaryczna rozdzielnosc majatkowa?
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik Klawy Jasio <j...@b...klawy.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bnh7ev$nic$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > spadki, darowizny itp to czy mąż, a raczej mąż i żona, nie mogą dokonać
    > darowizny z majatku wspólnego np. na rzecz żony?

    darowac mozna wiele jednak taka darowizna wcale nie chroni od
    odpowidzialnosci przed innymi jednostkami :) tu np. US:)

    Sandra

  • 6. Data: 2003-10-27 18:52:41
    Od: "Klawy Jasio" <j...@b...klawy.pl>

    nvjaj1py wrote:

    > darowac mozna wiele

    Więc odpowiedź na moje pytanie brzmi: TAK. Czyli poilkj się mylił. Chyba, ze
    źle zrozumiałem jego opowieść o rybkach :)

    >jednak taka darowizna wcale nie chroni od
    > odpowidzialnosci przed innymi jednostkami :) tu np. US:)

    Tak samo jak ustanowienie pełnej rozdzielności (?).

    Bardzo Klawy Jasio