  • Data: 2002-07-18 06:21:27
    Temat: Odp: Czy mogęsięodwołać do Starburga?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RZ <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ah3q5g$hhj$...@n...tpi.pl...

    > Odwołanie zostało złożone w sądzie osobiście!
    > Niestety mój wniosek zaginął! Ale ja mam potwierdzenie!
    > I co ty na to?
    > Giną akta, wnioski...
    > W kielceckim sądzie zginęły akta w 62 sprawach....

    W przypadku zaginięcia akt jeśli zależy ci na wzglednie szybkim załatwieniu
    sprawy złożyć wniosek o odtworzenie akt spraw jesli jesteś wnioskodawcą lub
    powodem w danej sprawie doł. do tego wszystkie możliwe dokumenty jakie masz
    ,które składałes do sprawy. To na pewno przyspieszy ich odtworzenie w innym
    przypadku będzie to trwało dłużej ale w ostateczności zostaną odtworzone.
    Natomiast osoba ,która wyżej opisywała,że dostała wyrok mimo ,że akta
    zginęły i owszem niekiedy może być taka możliwość np. gdy była sprawa
    powodzi takie odpisy za pomoca USC np. ,które pracowały ściśle z sądami i
    pomagały w realizacji wniosków o odpisy niezbędne ludziom .

    Sandra