    From: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Allegro - JESTEM W SZOKU !?!!
    Date: Tue, 24 Feb 2004 22:16:50 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@pg185.rzeszow.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik Michał Kostrzewa <m...@B...pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:c1g9t1$ric$...@a...news.tpi.pl...
    > Witam!
    >
    > W czerwcu tamtego roku kupilem telefon na allegro za 800zl. Koles okazal
    sie
    > oszustem. Oszukal parenascie osob w calej Polsce na kilka tysiecy zlotych.
    > Nie bylo z nim kontaktu i kasa przepadla. Adres, konto, telefon - wszystko
    > jest znane i autentyczne.

    Ciekawe...na allegro czesto bywa inaczej, telefon na pre-paid, adres
    falszywy, konto na lewy dowod..

    W lipcu 2003 zlozylem zawiadomienie na policje. I
    > cisza ..... Mysle ... No tak, Polska policja to sie troche zejdzie. Az w
    > koncu zapomnialem o sprawie (zadnej korespondencji przez 8 miesiecy).
    > Ostatnio sobie przypomnialem i postanowilem zainterweniowac. Przez 3 dni
    > szukali mojej sprawy w papierzyskach na komendzie. Dwa dzialy klocily sie
    > kto ma (mial) ta sprawe. W koncu dowiedzialem sie ze sprawa zosatala
    umozona
    > juz w sierpniu !!! A przez ten czas nikt nie raczyl poinformowac mnie ani
    > wszczeciu postepowania ani o zakonczeniu sledztwa !!!

    Maja obowiazek wyslac informacje o umorzeniu. Mozna sie odwolywac.

    > A teraz najlepsze!
    >
    > Koles ktory orznal mnie i wiele innych osob na gruba kase zglosil
    > zawiadomienie iz zostal napadniety i ukradziono mu wszystkie telefony
    jakie
    > mial. I TO JEST POWOD UMOZENIA SLEDZTWA!!! (SIC !! @##$@#$) Poniewaz on
    > zawarl ze mna umowe w dobrej wierze i chcial mi sprzedac ten telefon.
    Tylko
    > niestety biedaczka okradli...
    >
    > Ja jestem w SZOKU !!! W jakim panstwie my zyjemy ?! Czy ja mam ponosic
    > strate, ze jego okradli? Ja wplacilem kase i chce ja spowrotem.

    To oczywsite, wg. prawa cywilnego mimo to ze (nawet jakby naprawde) utracil
    towar to ma obowiazek zwrocic
    Twoje swiadczenie (czyli cene kupna).

    To sa jakies jaja.

    pozdrawiam