    From: "Profil1" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odmowa wypłaty za opinię lekarską
    Date: Sun, 14 Aug 2005 23:58:37 +0200

    Witam

    Rok temu uległem wypadkowi. Sprawy miały się tak że leczyłem uraz kończyny
    prywatnie. Na koniec leczenie lekarz wystawił mi opinię lekarską za 400 zł.
    Sądziłem ze przyda się to podczas komisji i przydało się bo lekarz skupił
    się właśnie na tym opisie. Likwidator natomiast powiedział ze towarzystwo
    nie występowało o coś takiego i oddali mi tylko za wizyty, fizykoterapie,
    leki (niewszystkie) no i zadośćuczynienie. Myślę czy mam szanse na
    odzyskanie tych pieniędzy. Proszę o wypowiedzi. Ew. na co mam sie powoływać.