    From: "Rob" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odmowa wydania odpisu.
    Date: Wed, 9 Apr 2003 11:28:27 +0200

    Witam.

    Pani w ZUS-e odmowila mi wydania odpisu orzeczenia o niepelnosprawności
    mojej matki
    i odpisu decyzji przyznającej jej rente. Pani twierdzi, ze te dokumenty moze
    otrzymac tylko
    ta osoba, ktorej to dotyczy (czyli moja matka). Problem w tym, ze moja matka
    okolo rok
    temu zmarla.
    Czy ja, jako syn mam prawo otrzymac te odpisy?
    Jakie przepisy to regulują? Na jaki przepis moge sie powolac?

    dzieki
    Robert