  • Data: 2007-07-06 18:24:29
    Temat: Odmowa wszczęcia postępowania - co robić?
    Od: "BS" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Moja sytuacja w skrócie wygląda następująco:
    - sąsiad ma firmę związaną z obróbką drewna, którą prowadzi bez wymaganych
    pozwoleń (brak zgody na zmianę sposobu użytkowania obiektu, brak zgody straży
    pożarnej, itp.)
    - powiatowy inspektor nadzoru budowalnego odmawia wszczęcia postępowania w
    tej sprawie ponieważ uważa nie było zmiany sposobu użytkowania i ie potrzeba
    żadnych dodatkowych dokumentów - łapówka?
    - urząd gminy powołuje sie na pismo inspektora i twierdzi, że też nie są
    wymagane w/w dokumenty

    Czy w takiej sytuacji mogę wystąpić do wojewódzkiego inspektora nadzoru
    budowlanego o ponowne rozpatrzenie sprawy i zbadanie nieprawidłowości
    związanych z odmową wszczęcia postępowania administracyjnego? Jak powinno to
    wyglądać w kwestii formalnej? CZy takie pismo powinienem wysłać za
    pośrednictwem powiatowego inspektora nadzoru budowlanego?