  • 1. Data: 2008-01-19 15:31:12
    Temat: darowizna
    Od: "ula" <a...@v...pl>

    Witam
    Prosze mi pomoc.Mama chce mi przepisac(darowac) swoje mieszkanie
    wlasnosciowe, ja juz jedno posiadam, czy zaplace podatek od darowizny a czy moj
    mąz taki podatek zaplaci, gdy zostanie rowniez obdarowany? Prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2008-01-19 19:30:53
    Temat: Re: darowizna
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ula wrote:
> [...]
    > mąz taki podatek zaplaci, gdy zostanie rowniez obdarowany? Prosze o pomoc.

    Nikt nic nie zapłaci.
    Darowizna wchodzi do majątku odrebnego, czyli mieszkanie będzie tylko
    twoje i mężowi nic do niego.
    Chyba, że mama daruje "wam", a nie tobie.
    Idzcie, we dwójke (trójkę) do notariusza. Wcześniej zadzwońcie,
    dowiedzcie się co macie przynieść i umówcie się na termin.