  • 1. Data: 2004-06-01 08:30:32
    Temat: Odmowa sprzedazy
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Witam!

    Gdzie mozna udac sie ze skarga na sklep ktory nie chcial mi sprzedac
    okreslonego towaru? Dzisiaj chcialem kupic 5 sztuk Gazety Wyborczej w kiosku
    a kobieta powiedziala ze nie ma. Czy do Panstwowej Inspekcji Handlu mozna
    sie udać z tym czy tez do innej instytucji? Co za to grozi? Slyszalem ze
    byla podobna sytuacja w czasie wykupowania ze sklepow cukru...

    Tomek

  • 2. Data: 2004-06-01 09:18:51
    Temat: Re: Odmowa sprzedazy
    Od: Falkenstein <P...@i...pl>

    Dnia Tue, 1 Jun 2004 10:30:32 +0200, tomek <t...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > sie udać z tym czy tez do innej instytucji? Co za to grozi? Slyszalem ze
    > byla podobna sytuacja w czasie wykupowania ze sklepow cukru...

    a te 5 sztuk dodawanej za darmo ksiązki to chciałeś oczywiście na prezenty
    dla rodziny...

    --
    Falkenstein
    Oderint dum Metuant

  • 3. Data: 2004-06-01 09:21:12
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik tomek napisał:

> [...]
    > sie udać z tym czy tez do innej instytucji? Co za to grozi? Slyszalem ze
    > byla podobna sytuacja w czasie wykupowania ze sklepow cukru...

    A miała ?

    --
    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 4. Data: 2004-06-01 09:27:25
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    a te 5 sztuk dodawanej za darmo ksiązki to chciałeś oczywiście na prezenty
    dla rodziny...

    a co to za roznica? Chcialby kupic 50 mialby do tego prawo.
    P.

  • 5. Data: 2004-06-01 10:19:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Falkenstein wrote:

    > a te 5 sztuk dodawanej za darmo ksiązki to chciałeś oczywiście na
    > prezenty dla rodziny...

    A co to ma do rzeczy? Czasy, kiedy milicja polowała na 'szpekulantów'
    już minęły ;-P

  • 6. Data: 2004-06-01 13:14:57
    Od: "Marek Radwański" <l...@W...gazeta.pl>

    tomek <t...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > sie udać z tym czy tez do innej instytucji? Co za to grozi? Slyszalem ze
    > byla podobna sytuacja w czasie wykupowania ze sklepow cukru...

    a nie zakładasz, że już w kiosku nie było GW?

    w ostateczności kodeks wykroczeń:
    Art. 135. Kto, zajmując się sprzedażą towarów w przedsiębiorstwie handlu
    detalicznego lub w przedsiębiorstwie gastronomicznym, ukrywa przed nabywcą
    towar przeznaczony do sprzedaży lub umyślnie bez uzasadnionej przyczyny
    odmawia sprzedaży takiego towaru,

    podlega karze grzywny.

    Pozostje jeszcze problem dowodowy ...

    pzdr

    marek radwański

  • 7. Data: 2004-06-01 13:34:14
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Miala, widzialem tylko ich "pilnowala" w innym sklepie to samo, ale tam
    chociaz sprzedal 2.

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c9hhok$ecr$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 8. Data: 2004-06-01 13:40:40
    Od: "tomek" <t...@p...onet.pl>

    Z dowodem nie bedzie problemu - moja zona i jej mama kupila pozniej 2 sztuki
    i w dodatku ta kobieta bezczelnie opowiadala ze odmowila sprzedazy - "bo to
    pewnie na handel"...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 9. Data: 2004-06-01 15:31:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Z dowodem nie bedzie problemu - moja zona i jej mama kupila pozniej 2
    sztuki
    > i w dodatku ta kobieta bezczelnie opowiadala ze odmowila sprzedazy - "bo
    > pewnie na handel"...

    Ja bym proponował udać się do Inspekcji handlowej. Niby można nawet samemu
    wniosek o ukaranie złożyć, ale to ich "działka" i podejrzewam, że
    najlepiej to zrobią.