  • 61. Data: 2013-02-25 21:22:09
    Temat: Re: Odmowa przyjecia reszty groszowkami
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-25 21:19, 1634Racine pisze:
    > Na szczescie - uwaga: na szczescie - jest _zapis_prawny_ "o ciszy nocnej"

    Nie ma takiego zapisu. To, że w nocy krzyczeć nie możesz, a w dzień
    możesz, wynika właśnie z zasad w.s.

    --
    Liwiusz

  • 62. Data: 2013-02-25 21:51:33
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2013-02-25 21:19, 1634Racine pisze:

    ... i z tego zapisu prawnego kolegia dzialaja.

    Moment, moment - czy to nie Ty mi zarzucałeś że jakoby cytowałem przepis
    z KW z lat pięćdziesiątych (choć wzięty z obowiązującego dzisiaj KW) a
    sam wyjeżdżasz z archaiczną i nieistniejącą dzisiaj instytucją kolegium?

    Dobre. :)

    --
    spp

  • 63. Data: 2013-02-25 22:08:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

  • 64. Data: 2013-02-27 00:44:03
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Liwiusz in news:kggh5d$5ks$1@news.task.gda.pl
    > Nie ma takiego zapisu. To, że w nocy krzyczeć nie możesz, a w dzień
    > możesz, wynika właśnie z zasad w.s.

    art. 51§1 KW
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zakłócanie_spokoju

  • 65. Data: 2013-02-27 02:36:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    1634Racine wrote:
    > Liwiusz in news:kggh5d$5ks$1@news.task.gda.pl
    >
    > art. 51§1 KW
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Zakłócanie_spokoju

    a gdzie tam jest coś o ciszy nocnej?

  • 66. Data: 2013-02-27 13:46:41
    Od: m <m...@g...com>

    On 27.02.2013 02:36, witek wrote:

    > a gdzie tam jest coś o ciszy nocnej?

    A w szczególności o jakiejś konkretnej godzinie?

    I teraz, jadąc Twoją (to do 1634Racine) logiką, należałoby się spytać: a
    co to jest krzyk, hałas, alarm? Czy jest to gdzieś zdefiniowane? Czy
    wszyscy znają tą definicję?

    Co to jest zakłócanie spokoju? Czy jest to gdzieś zdefiniowane? Czy
    wszyscy znają tą definicję?

    i tak dalej, i tak dalej ...

  • 67. Data: 2013-02-27 21:38:54
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    witek in news:kgjnte$trj$1@dont-email.me
    > a gdzie tam jest coś o ciszy nocnej?

    kawalarz z Waszmości

  • 68. Data: 2013-02-27 21:47:33
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    m in news:512e0031$0$1209$65785112@news.neostrada.pl
    > A w szczególności o jakiejś konkretnej godzinie?

    a wklep sobie w google "cisze nocna", poczytaj, albo 'zaklocanie ciszy
    nocnej" - wszystko opisane, a zwlaszcza tzw wykladnie/interpretacje i na
    podstawie czego przyjmuje sie, ze 22-6 rano, albo 23-6 rano, itp itd. Pelno
    tego. W kazdym razie: masa konkretow i podstaw do karania za....

    > I teraz, jadąc Twoją (to do 1634Racine) logiką, należałoby się spytać: a
    > co to jest krzyk, hałas, alarm?

    j/w: poczytaj, jest to nawet zaklamrowane na poziomie decybeli.Powaznie, sam
    sie zdziwilem,ale tak jest. Tzn wyglada to tak, ze pisza, iż "przyjmuje sie,
    że.... itd", co oznacza, ze zapewne tzw eksperci sadowi maja jakis tam
    decybelowy pkt odniesienia w opiniach. Inna sprawa jest: jak po fakcie
    decydowac, ze byl halas... Tu jest problem.

  • 69. Data: 2013-02-27 22:17:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    1634Racine wrote:

    > a wklep sobie w google "cisze nocna",

    u cha cha.

    wysoki sądzie, wpisałem w googlach cisza nocna i wyszlo mi ze taki
    przepis istnieje.

  • 70. Data: 2013-02-28 00:46:54
    Od: m <m...@g...com>

    On 27.02.2013 21:47, 1634Racine wrote:
> [...]
    > podstawie czego przyjmuje sie, ze 22-6 rano, albo 23-6 rano, itp itd.
    > Pelno tego. W kazdym razie: masa konkretow i podstaw do karania za....

    A widzisz, wykładnie, interpretacje ... a jeszcze przed chwilą byłeś
    gorącym przeciwnikiem wykładni, intepretacji i chciałeś żeby nasza mowa
    była prosta: tak tak, nie nie.

> [...]
    > "przyjmuje sie, że.... itd", co oznacza, ze zapewne tzw eksperci sadowi
    > maja jakis tam decybelowy pkt odniesienia w opiniach.

    Ten decybelowy pkt odniesienia ekspertów jest tak samo umocowany w
    przepisach, jak i wspomniane zasady współżycia społecznego. Po prostu
    ktoś coś uzna, ktoś drugi uzna że ten pierwszy mógł mieć rację, trzeci
    stwierdzi że podziela zdanie pierwszych dwóch i tak od rzemyczka do
    koziczka rodzi się nam linia interpretacji :).

    A potem przychodzi taki Racine i kwestionuje, że kto to wie wszystko,
    nie jest zapisane itd...

    p. m.