  • 1. Data: 2003-04-09 06:11:02
    Temat: Odliczenie wydatkow na remont
    Od: "KM" <s...@p...onet.pl>

    Witam,

    zbliza sie okres PIT-owania :-), wiec chcialbym prosic was o pomoc.

    Mieszkam w mieszkaniu, ktorego wlascicielem jest moj ojciec. Niestety nie
    stac mnie chwilowo na jego przepisanie na mnie u notariusza. W 2002 roku
    zrobilem w mieszkaniu maly remoncik (dodatkowo wplacam pieniadze na fundusz
    remontowy). Do tej pory myslalem, ze nie mam szans na odliczenie tych
    wydatkow, ale dowiedzialem sie wlasnie (nie wiem czy to prawda) ze zeby
    odliczyc te wydatki musze posiadac tytul prawny do lokalu, ale nie musze byc
    jego wlascicielem - wystarczy np. umowa uzyczenia.
    Moje pytanie jest nastepujace. Czy jest to prawda? Czy taka umowe moge
    zawrzec poprzez zlozenie podpisu, czy tez wymagane jest jej notarialne
    potwierdzenie?

    dzieki
    Krzychu

  • 2. Data: 2003-04-09 06:26:26
    Temat: Re: Odliczenie wydatkow na remont
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    KM wrote:
    > (...) zeby
    > odliczyc te wydatki musze posiadac tytul prawny do lokalu, ale nie musze byc
    > jego wlascicielem - wystarczy np. umowa uzyczenia.
    Starczy. Jestes tam zameldowany na pobyt stały?

    > Moje pytanie jest nastepujace. Czy jest to prawda? Czy taka umowe moge
    > zawrzec poprzez zlozenie podpisu,
    W świetle prawa możesz nawet na gębę. Natomiast, że USowi musisz
    udowodnić niewiność, spiszcie na karteczce i miej.

    > czy tez wymagane jest jej notarialne
    > potwierdzenie?
    Nie.

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-04-09 07:04:37
    Od: "KM" <s...@p...onet.pl>

    > Starczy. Jestes tam zameldowany na pobyt stały?

    > W świetle prawa możesz nawet na gębę. Natomiast, że USowi musisz
    > udowodnić niewiność, spiszcie na karteczce i miej.

    > Nie.

    tak jestem zameldowany na stale i jestem jedyna zameldowana osoba.

    czyli teraz podpisze umowe uzyczenia z ojcem z wsteczna data i w swietle
    prawa nabede tytul prawny do uzytkowanego lokalu.

    dzieki wielkie