  • 1. Data: 2005-11-14 22:15:44
    Temat: wypowiedzenie- pytanie prosze o szybki help
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    Mama pare pytan odnosnie wypowiedzenia, umowa na czas okreslony 5 lat
    pracuje od 2 tyg, czyli okres wypowiedzenia dwa tyg. jest grafik
    ustalany przed koncem miesiaca na nastepny i teraz.
    1. Czy moge dostarczyc wypowiedzenie w dzien wolny od pracy zanoszac je
    do zakladu pracy?? czy tylko w dniu kiedy pracuje??
    2. czy jesli w grafiku mam wolny weekend(to jest sklep ktory robi tez w
    weekendy) a oni mi kaza przyjsc do pracy tak na zlosc jak dam
    wypowiedzenie, a ja mam zajecia w szkole, to moge sie nie zgodzic na
    to?? wypowiedziec umowe ze skutkiem natychmiastowym?? czy tak moga mimo
    grafiku i bez uzasadnionych przyczyn(na zlosc sie nie liczy ani
    widzimisie)kazac mi przyjsc do pracy??

    Dziekuje serdecznie za odpowiedzi i prosze o pospiech bo sprawa pilna
    --
    Pozdro Harry
    gg 833844

  • 2. Data: 2005-11-14 22:17:10
    Temat: Re: wypowiedzenie- pytanie prosze o szybki help
    Od: "Tomek" <s...@n...pl>

    > Mama pare pytan odnosnie wypowiedzenia, umowa na czas okreslony 5 lat
    > pracuje od 2 tyg, czyli okres wypowiedzenia dwa tyg. jest grafik

    i juz sie napracowałeś ?

    .Najlepiej podaj na grupę gdzie się miejsce pracy zwalnia może kogoś to
    zainteresuje

    Tomek

  • 3. Data: 2005-11-14 22:38:35
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    no tak zapomnialem napisac PELNEGO :> info okres probny 1 miesiac juz
    byl ;) czyli lacznie pracuje 1,5 miesiaca, ale na tej umowie to 2 tyg
    Miejsce podam jak juz bede wolny jak chesz ;)
    AHA powod tego jest taki ze mam oferte innej lepszej pracy, a nie ze sie
    napracowalem, chce odejsc normalnie a nie robiac jakiegos wala z L4,
    wiec sie pytam
    Prosilem o szybka pomoc a nie szybkie dogryzanie

  • 4. Data: 2005-11-14 22:49:41
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał
    w wiadomości news:dlb1nb$d5k$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > i bez uzasadnionych przyczyn(na zlosc sie nie liczy ani widzimisie)kazac

    Odnosze wrazenie, ze niektórzy pomimo bezrobocia na prace nie zasluguja.

    > Dziekuje serdecznie za odpowiedzi

    Prosze uprzejmie. Naucz sie poprawnie pytania formulowac i przestan belkotac
    to moze ktos bedzie w stanie merytorycznie (takie trudne slowo)
    odpowiedziec.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-11-15 05:17:39
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    ale poza krytyka mojej wypowiedzi, nie miales chyba nic ciekawego do
    powiedzenia w tym temacie. Moze problem przedstawilem dosc zawile jak
    dla niektorych(puzno bylo,zmeczony bylem po pilce i nie mialem sily zeby
    wymyslic cos prostszego), ale przynajmniej w odpowiednim formacie, bo
    niektorzy jak pisza swoje posty to widze same krzaki :>, albo daty zle i
    inne takie badziewia