  • 1. Data: 2004-04-28 16:39:49
    Temat: Duplikat dowodu osobistego. Niemozliwe??? Pomocy
    Od: "Doker" <d...@a...pl>

    Zdarzyła się przykra sprawa. Nie wiadomo kiedy pękł mi nowy dowów(nawet nie
    wime jak to mozliwe bo nowe dowody sa bardzo wytrzymale na wygiecia).
    Poszedłem do Urzędu Miasta złożyć podanie o duplikat dowodu.

    Co się okazało: nie można wydać duplikatu. Można jedynie złożyć podanie o
    wydanie nowego dowodu z nowym zdjęciem i nowym numerem dowodu.

    Wszystko byłoby w porządku gdyby nie to, że numer pękniętego dowodu wpisałem w
    arkuszach formularzy na studia, które już jakiś czas temu powędrowały na
    Politechnikę.

    Boję się, że taka formalność jak nieprawidłowy numer dowodu mogą spowodować
    problemy.

    Poradźcie, co mam robić?

    Zrozpaczony maturzysta

  • 2. Data: 2004-04-28 16:54:11
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Doker wrote:

> [...]
    > Politechnikę.
    >
    > Boję się, że taka formalność jak nieprawidłowy numer dowodu mogą spowodować

    nie przejmować się.
    inny numer dowodu nie sanowi żadnego problemu w rozpatrywaniu
    jakichkolwiek podań na studia.

  • 3. Data: 2004-04-28 16:55:44
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Doker" <d...@a...pl> napisał:

    > Wszystko byłoby w porządku gdyby nie to, że numer pękniętego dowodu
    > wpisałem w arkuszach formularzy na studia, które już jakiś czas temu
    > powędrowały na Politechnikę.

    ale do czasu egzaminu bedziesz mial juz nowy dowod i zdazysz sie udac na
    polibude i zglosic zmiane...

    > Boję się, że taka formalność jak nieprawidłowy numer dowodu mogą
    > spowodować problemy.
    >
    > Poradźcie, co mam robić?

    a najlepiej zadzwon tam gdzie skladales papiery i zapytaj.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-04-28 17:10:28
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Doker <d...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@n...onet.pl...
> [...]
    > wime jak to mozliwe bo nowe dowody sa bardzo wytrzymale na wygiecia).
    > Poszedłem do Urzędu Miasta złożyć podanie o duplikat dowodu.

    Nie przejmować się aż tak bardzo!!!
    W razie problemów powoływać się na nr PESEL
    Ten numer masz tylko ty jako jedyny.Możesz zmieniać
    dowód osobisty ,paszport ,prawo jazdy i inne dokumenty
    z nowymi numerami ale PESEL masz na zawsze ten sam .
    Nawet w banku po zmianie dowodu osobistego nie miałem
    problemów bo był ten sam PESEL.

  • 5. Data: 2004-04-30 12:04:31
    Od: "Doker" <d...@a...pl>

    Dzięki. Uspokoiliście mnie :)