  • 1. Data: 2004-04-28 18:01:18
    Temat: Jak zabezpieczyc sie przed taka sytuacja?
    Od: "gjhhgjh " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam,
    mam pytanie o taka sytuacje:
    kupuje mieszkanie za 90 tys, polowe daje ja polowe tesciowa, mieszkanie z
    roznych wzgledow bedzie notarialnie kupione przez tesciowa, jak zabezpieczyc
    sie zeby "w razie czego" nie stracic swojej polowy pieniedzy?
    thx za porady

  • 2. Data: 2004-04-28 18:32:41
    Temat: Re: Jak zabezpieczyc sie przed taka sytuacja?
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    gjhhgjh wrote:

> [...]
    > roznych wzgledow bedzie notarialnie kupione przez tesciowa, jak zabezpieczyc
    > sie zeby "w razie czego" nie stracic swojej polowy pieniedzy?

    Albo rybki, albo akwarium.
    Jeżeli chcesz, aby mieszkanie było na teściową to mieszkanie jest teściowej.
    Jedyna rzecz, to spisać z teściową umowę pożyczki na 45 tyś i zapłacić
    podatek od tego, ale to ci się nie opłaca.

  • 3. Data: 2004-04-28 19:06:53
    Od: sebol <i...@a...pl>

    gjhhgjh wrote:

> [...]
    > roznych wzgledow bedzie notarialnie kupione przez tesciowa, jak zabezpieczyc
    > sie zeby "w razie czego" nie stracic swojej polowy pieniedzy?

    ustanowic sluzebnosc mieszkania za 45 tysiaków.

    --
    lobo_(małpa)autograf.pl

  • 4. Data: 2004-04-28 21:47:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gjhhgjh " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c6orhe$6q0$1@inews.gazeta.pl...

    Teściowa podpisuje weksel na 45.000 zł.

  • 5. Data: 2004-04-29 10:26:40
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "gjhhgjh " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    > wiadomości news:c6orhe$6q0$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Teściowa podpisuje weksel na 45.000 zł.

    Ja bym nie podpisał. Bo co zrobię jak zięć postanowi weksel indosować i
    posiadacz weksla przylezie do mnie?

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant

  • 6. Data: 2004-04-29 11:04:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym nie podpisał. Bo co zrobię jak zięć postanowi weksel indosować i
    > posiadacz weksla przylezie do mnie?

    To kwestia obopólnego zaufania. W sumie, to teść weksla nawet indosować
    nie musi i może przyjść sam.