    From: t...@k...pl (Tadeusz Luczyna)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odebranie dlugu 2
    Date: 27 May 2003 12:54:46 +0200

    > Witam!
    >
    > Zwracam sie z prosba o porade w pewnej sytuacji. Dwa miesiace temu,
    > pozyczylem koledze pewna kwote pieniedzy na 1 dzien, bez zadnych umow,
    > potwierdzen itp. Pieniadze z ktorych mial mi oddac na pewno dostal, jednak
    > nie oddal mi ich. Od tego czasu kolega zwodzi mnie, wymysla coraz to nowe
    > przyczyny, terminy, od pewnwgo czasu nie odbiera telefonow - po prostu
    > sprawa jest nierozwiazana a juz nie moge dluzej czekac. Poradzcie czy w
    tej
    > sytuacji warto skierowac sprawe na droge sadowa, jedynymi "dowodami" jakie
> [...]

    Witam ponownie

    Juz raz pozwolilem sobie zadac pytanie jak wyzej. Sprawa nadal jest
    nierozwiazana. Z dowodow przybyla mi nagrana rozmowa telefoniczne w ktorej
    kolega potwierdza zaciagniecie dlugu. Chcialbym ta sprawe miec juz za soba.
    W zwiazku z czym pytam: w jaki sposob i gdzie zglosic to zdarzenie
    (przestepstwo?) oraz jak mniej wiecej przebiegaja takie sprawy i czy z ww
    dowodami mam szanse na pozytywny rozwoj sytuacji.

    Z gory dziekuje za odpowiedzi
    Tadeusz