  • 1. Data: 2006-03-06 20:52:52
    Temat: Oddawanie telefonów komórkowych w depozyt
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Czytając wątek o zabieraniu tel.kom. przez nauczyciela, interesuje mnie
    kwestia prawna uzależniania mozliwości wejścia na teren obiektu od oddania
    telefonu komórkowego w depozyt.
    Jakie zagrożenie stwarza telefon komórkowy, że np. w niektórych ambasadach
    nie mozna wnosić telefonów.

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2006-03-06 21:12:51
    Temat: Re: Oddawanie telefonów komórkowych w depozyt
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@n...serwerze.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości
    > Jakie zagrożenie stwarza telefon komórkowy, że np. w niektórych ambasadach
    > nie mozna wnosić telefonów.

    A dyktafony wolno wnosić? A urządzenia podsłuchowe?

    Piotr

  • 3. Data: 2006-03-06 21:18:17
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl> wrote:
    > Jakie zagrożenie stwarza telefon komórkowy, że np. w niektórych
    > ambasadach nie mozna wnosić telefonów.

    W ambasadach to domyślam się że takie że mógłbyś (gdybyś organizował
    jakiś zamach) przez taki telefon będąc w środku poinformować swojego
    wspólnika na zewnątrz kiedy jakiś VIP przechodzi do jakiegoś pokoju i
    kiedy tamten drugi ma strzelać w okno na przykład.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 4. Data: 2006-03-06 22:18:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał:
> [...]
    mnie
    > kwestia prawna uzależniania mozliwości wejścia na teren obiektu od

    Jeśli dostęp do obiektu może być limitowany, to postawienie przez
    administratora warunku pozostawienia telefonu komórkowego jest
    warunkiem dobrym, jak każdy inny.

    > Jakie zagrożenie stwarza telefon komórkowy, że np. w niektórych
    ambasadach
    > nie mozna wnosić telefonów.

    Podejrzewam, że może chodzić o podsłuch. Zagrożeniem pewnie jest nie
    tyle sam telefon, co fakt, że wysyła on w tzw. eter sygnały.
    Podejrzewam, że odróżnienie sygnału z pluskwy od sygnału z telefonu
    może być na pierwszy rzut oka trudne - jeśli w ogóle można to
    rozróżnić..

  • 5. Data: 2006-03-06 22:32:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > Jeśli dostęp do obiektu może być limitowany, to postawienie przez
    > administratora warunku pozostawienia telefonu komórkowego jest

    Teraz pytanie pomocnicze: jeżeli uczęszczanie do tego budynku jest
    obowiązkiem z mocy ustawy, to czy administrator tegoż budynku ma prawo
    nakładać tego typu ograniczenia bez żadnej podstawy prawnej?

    M.

    PS. Chyba wiem, kto się zaraz odezwie ;-)

  • 6. Data: 2006-03-06 22:38:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Maciej Bebenek [###m...@t...waw.pl.###] napisał:

> [...]
    prawo
    > nakładać tego typu ograniczenia bez żadnej podstawy prawnej?

    Było już tyle razy. :-)