  • 1. Data: 2002-08-08 17:46:35
    Temat: Od kiedy wprowadzic zmiane siedziby formy?
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam serdecznei.

    Chcialbym poprosic o taka porade:
    - w zwiazku z przeprowadzka - kupnem mieszkania, musze zmienic adres
    dzialalnosci gospodarczej, ktora mam zarejestrowana w miejscowosci, gdzie
    poprzednio bylem zameldowany. Teraz zameldowalem sie (tzn. juz w lipcu) w
    zupelnie innym miescie. Na koniec m-ca lipca wystawilem pare rachunkow.

    I teraz (sierpien) w Urzedzie Miasta, gdzie pierwotie jest zarejestrowana
    firma, kobieta chce wprowadzic zmiany na dzien mego zameldunku w nowym miejscu.
    A poniewaz wystawilem juz dokumenty wiec...

    Czy musze zmienic siedzibe firmy koniecznie z dzniem meldumku w nowym miejscu?
    Czy w ogoler musze zmieniac gdy sie przemelduje (poprzednio zameldowany bylem u
    rodzicow)? Jesli tak - co z dokumentami, ktore byly wystawione? Czy sa bledne?

    Prosze o porade i z gory dzieki.

    Pozdrawiam
    Grzes

  • 2. Data: 2002-08-09 13:05:20
    Temat: Re: Od kiedy wprowadzic zmiane siedziby formy?
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > rodzicow)? Jesli tak - co z dokumentami, ktore byly wystawione? Czy sa bledne?

    No tak, pytaie za trudne chyba nie jest, wiec pewnie... hm, zbyd proste by na
    nie odpowiadac?

    A tak serio - nadal nie wiem co mam powiedziec pewnej pani w Urzedzie Miasta do
    ktorej musze jechac 130 km i nie wiem, czy juz sie wieszac, bo wystawilem zle
    dokumenty (bo zmiana bedzie w polowie lipca a na koniec tegoz lipca wystawilem
    dokumenty ze starym adresem..)

    Heeeeeeeelp me plizzzzzzzzzzzzzzz...

    Pozdro
    Grzes