  • 1. Data: 2002-08-08 14:22:04
    Temat: Jak zlikwidowac bezrobocie
    Od: "jarek000000" <j...@f...pl>

    Likwidacja bezrobocia w III Rzeszy wiazala sie nie z dzialaniami doraznymi,
    ale z usunieciem z roznych posad ok. miliona Zydow.

    Dzis nikt w Polsce nie ma watpliwosci, ze od isra-Elit, namietnie dlawiacych
    polska gospodarke nalezaloby zaczac. Zaczniemy od wywozenia na taczkach....

    Pozniej dopiero nastapi rozkwit polskiej gospodarki, nie wczesniej.

    boukun
    http://home.t-online.de/home/boukun/nazi.htm

  • 2. Data: 2002-08-09 06:23:25
    Temat: Re: Jak zlikwidowac bezrobocie
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl>

    jarek000000 wystukał (a) w wiadomości news:aituqc$kpq$1@news.tpi.pl:

> [...]
    > wywozenia na taczkach....
    >
    > Pozniej dopiero nastapi rozkwit polskiej gospodarki, nie wczesniej.

    Dobrze się czujesz?

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl