  • 1. Data: 2003-03-04 10:47:58
    Temat: Od kiedy alimenty po wyroku?
    Od: "Bart" <U...@i...pl>

    Do tej pory bylem umowiony z matka mojego dziecka na kwote X płatna do 25.
    kazdego mies.Wyrok na rozprawie rozwodowej zapadł 14 lutego i tam jest
    orzeczona kwota Y zł płatne do 5. każdego miesiąca. Czy w lutym powinienem
    dać na dziecko już kwote orzeczona czy ta ktora dawalem dotychczas? Czy
    dopiero w marcu kiedy to wyrok się uprawomocni po 3 tyg od daty wyroku?

    Pozdrawiam
    Bart

  • 2. Data: 2003-03-04 15:46:07
    Temat: Re: Od kiedy alimenty po wyroku?
    Od: Stefann <p...@k...pl>

    Bart napisał:

> [...]
    > dać na dziecko już kwote orzeczona czy ta ktora dawalem dotychczas? Czy
    > dopiero w marcu kiedy to wyrok się uprawomocni po 3 tyg od daty wyroku?

    Wiem,ze jak wstawiam sie na sprawe o podwyzke alimentow to place wiecej
    od mometu wniesienia przez babe wniosku do sądu!!!
    Tak niestety jest, ze musze zaplacic jej wyrownanie nieraz za 2 lub 3
    miesiace bo sad jest opieszaly !

    Pzdr.

  • 3. Data: 2003-03-04 20:12:49
    Od: "alla" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Stefann" <p...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > od mometu wniesienia przez babe wniosku do sądu!!!
    > Tak niestety jest, ze musze zaplacic jej wyrownanie nieraz za 2 lub 3

    Witam!

    Daj grabe "chlopie" i chodz ze mna na piwko, bedzie nam razniej:))
    Bo ja wlasnie z powodu opieszalosci sadowej mam wlasnie do zwrotu mojemu
    "chlopu"nadplacone przez niego alimenty za ostatnie 4 miesiace.
    Cale szczescie, ze w przyrodzie nic nie ginie, zmienia tylko
    wlasciciela:)))
    Alla- baba :)))