    From: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ochroniarz mnie wyprosił
    Date: Tue, 27 Jan 2009 16:35:16 +0100

    Witam

    Zdarzyła mnie się dziś taka sytuacja: Obok biurowca znanej dużej firmy
    na 'P' biegnie sobie uliczka, na której zaparkowałem. Na uliczce nie
    było żadnych zakazów, innych znaków, szlabanów, płotów ani tablic 'Teren
    prywatny'. Po chwili podszedł do mnie ochroniarz i nakazał odjechać 'bo
    to teren budynku'. Nie chciałem się z ni kłócić więc odjechałem.

    Pytanie brzmi: czy ochroniarz był w prawie? Jeśli nie, to na przyszłość,
    na jakie paragrafy mógłby się powołać?

    Adam Kłobukowski

    Btw. uliczka na pewno jest używana publicznie do zaopatrzenia sklepików
    które przy niej się znajdują.