  • 1. Data: 2018-07-26 02:16:26
    Temat: Ochrona władzy ważniejsza
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    SOP ma chronić najważniejsze osoby w państwie i dzięki decyzji premiera
    Morawieckiego o podwyżce (o 1036 zł) obok straży marszałkowskiej stała
    się najlepiej zarabiającą grupą mundurową w Polsce (z pensją 6 tys. zł
    miesięcznie). Zaskoczenie było tym większe, że straży pożarnej,
    granicznej i policji od wiosennych negocjacji szef MSWiA tłumaczył, że
    ,,nie ma pieniędzy w tym roku na podwyżki". Fiasko rozmów rozsierdziło
    mundurowych. W efekcie od 10 lipca policja będzie protestować - zamiast
    wypisywać mandaty, pouczać, a jesienią w Warszawie zorganizuje
    największy strajk, jakiego nie było od dekady.
    http://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/307029880-Ochrona-
    wladzy-wazniejsza--niz-ochrona-obywateli.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-07-26 16:18:10
    Temat: Re: Ochrona władzy ważniejsza
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26-07-18 o 02:16, Animka pisze:
> [...]
    > największy strajk, jakiego nie było od dekady.
    > http://www.rp.pl/Sluzby-mundurowe/307029880-Ochrona-
    wladzy-wazniejsza--niz-ochrona-obywateli.html

    10 lipca był dwa tygodnie temu z górką. Skąd ta informacja teraz?

  • 3. Data: 2018-07-27 00:18:09
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    wladzy-wazniejsza--niz-ochrona-obywateli.html

    > 10 lipca był dwa tygodnie temu z górką. Skąd ta informacja teraz?

    Słowo kluczowe - "Animka" (dawniej "Kaja").

    --

    P.

  • 4. Data: 2018-07-27 13:24:38
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    wladzy-wazniejsza--niz-ochrona-obywateli.html

    > 10 lipca był dwa tygodnie temu z górką. Skąd ta informacja teraz?

    27.07.2018 Wiadomości Kraj Służby mundurowe

    Aktualizacja: 02.07.2018, 22:12
    Publikacja: 02.07.2018

    Zasugerowałam się tą pierwsza informacją.
    Zresztą czytałam to wczoraj, a nie wcześniej.

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-07-27 13:28:10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-27 o 00:18, PiotRek pisze:
    wladzy-wazniejsza--niz-ochrona-obywateli.html

    > Słowo kluczowe - "Animka" (dawniej "Kaja").

    A Ty PiotREK - dawniej "Dupek"

    --
    animka