  • Data: 2011-05-31 09:20:16
    Temat: Ochrona tablic na zdjeciach
    Od: slawek7 <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    CZeść.
    Powrócę do tego o co juz tu kiedys pytałem.
    Wczoraj w gazecie Komputer Swiat wyczytałem że Google ma zamiar
    wjechać do Polski z tymi swoimi samochodami z kamerami i robić zdjęcia
    do Steet View. Zaskoczyło mnie jedno zdanie. Otóż było tam napisane,
    że takie fotografowanie jest niezgodne z polskim prawem ponieważ musza
    zalonić tablice rejestracyjne samochodów a podobno google tego nie
    robi, czy jakoś tak. Ale nie o to chodz. Chodzi mi o zasłanianie
    tablic. Jaki to moze byc przepis mówiący o tym że nie mozna pokazywac
    na fotografiach numerów tablic.