    From: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>
    Subject: Ochrona danych osobowych granica osobista
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 17 May 2013 11:32:04 +0200

    Witam,

    Gdzie jest granica przetwarzania danych osobowych w celach domowych i
    osobistych przez osoby bez firmy ?
    Na różnych stronach internetowych są formularze do logowania,
    rejestrowania, pytają o imie nazwisko, miasto, telefon... wiadomo w
    niektórych przypadkach są to dane po których da się konkretnie
    zidentyfikować daną osobę.
    Czy strona taka, jej właściciel administrator musi rejestrować zbiór danych
    osobowych ? Bo to, że taki zbiór musi chronić hasłem i zabezpieczeniami to
    wiadomo.
    Ustawa tez mówi, ze zbiór to coś takiego gdzie da sie wyszukiwać wg
    kryteriów, a jak nie da sie wyszukać wg kryteriów to co? nie ma zbioru i
    ustawa nie dotyczy ?

    Zazwyczaj osoby prywatne oprócz trzymania czyli przetwarzania danych (mądra
    nazwa) nic z tymi danymi nie robia, nie sprzedają, nie udostępniają... co
    ustawa ich dotyczy? czy nie ?

    Bo ja myślę, że własnie ten zapis w ustawie o celach domowych i osobistyczh
    to powstał własnie po to, aby ten Urząd od ochrony danych nie został
    zasypany milionami zgłoszeń.