  • 11. Data: 2017-08-08 00:42:06
    Temat: Re: Obstrukcja banku przy wypłacie gotówkowej obligacji.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Banki są bezwstydne.
    Właśnie przepuściłem jeden przez komornika.
    Zero wstydu.

    -----

  • 12. Data: 2017-08-13 13:25:48
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Tue, 1 Aug 2017 20:49:49 +0200, w <olqigg$7u4$1@news.vectranet.pl>, "Krzys'"

    > 3 tygodnie. Bank nie jest polski. Siedziba w Warszawie. Była już kiedyś
    > obstrukcja przy wypłacie i wtedy trzeba było wozić staruszkę ze znacznej
    > odległości. Teraz chcemy tego uniknąć.
    > Jak spowodować przerwanie tej karuzeli.

    Jeżeli macie dokumenty potwierdzające złożenie dyspozycji, to macie kilka
    wyjść:
    1) Skuteczny będzie telefon do lokalnych mediów - to chyba nawet
    najskuteczniejsze :)
    2) Jeżeli nie spieszy się to czekać - i przygotować od razu wniosek o wydanie
    nakazu. Moje preferowane wyjście, bo odsetki są w miarę przyzwoite.
    3) Jest jeszcze ukoik, arbiter itp.