  • Data: 2004-05-05 13:03:13
    Temat: Obronca z urzedu?
    Od: "absorb" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W ktorym momencie mozna sie starac o obrnoce z urzedu? Gdy jest sie
    podejrzanym czy oskarzonym?

    Jestem w sytuacji, w ktorej dopiero spodziewam sie byc podejrzanym. Chodzi o
    art. 117 (piractwo). Czy na tym etepie moge liczyc na pomoc prawnika z
    urzedu? Dodam ze mam 18 lat i nie pracuje.

    W jakiej instytucji i na jakim rodzaju pisma / druku staramy sie o obronce z
    urzedu?

    P.S. Czy ktos moze mi podac nazwisko konkretnego jurysty z doswiadczeniem w
    kwestiach przestepstw komputerowych? (WARSZAWA)