  • 1. Data: 2005-08-08 17:58:02
    Temat: Spóźnienie z ofertą ?
    Od: "Anna Smus" <a...@o...pl>

    Witam. Mam problem. Chciałam przystąpić do przetargu sektorowego w dużej
    państwowej firmie, w terminie wpłaciłam wadium, niestety z przyczyn losowych
    (wypadek samochodowy) spóżniłam się pół godziny ze złożeniem oferty.
    Oczywiście powiadomiłam sekretariat firmy o moim spóżnieniu i jego
    przyczynie, niestety jak dojechałam na miejsce nikt nie chciał ze mną
    rozmawiać, nie poczekali nawet minuty...
    Chciałam się póżniej dowiedzieć kto wygrał przetarg, ... też nic z tego,
    okazało się to tajemnicą a wydawało mi się, że takie informacje powinny być
    jawne. Znajomy podpowiedział mi, żebym złożyła dokumenty po terminie, nie
    bardzo wiem co mi to da? Może ktoś ma jakiś pomysł?

    Anna Smus
    a...@o...pl

  • 2. Data: 2005-08-08 18:35:57
    Temat: Re: Spóźnienie z ofertą ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Anna Smus" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    Odnoszę wrażenie, ze nie tak dawno ktoś pytał dokładnie o to samo.
    Zajrzyj do archiwum.

  • 3. Data: 2005-08-09 05:53:37
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Odnoszę wrażenie, ze nie tak dawno ktoś pytał dokładnie o to samo.
    > Zajrzyj do archiwum.

    Rzekłbym nawet, że to ta sama osoba :)
    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 4. Data: 2005-08-09 06:20:29
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 9 Aug 2005 07:53:37 +0200, AdamS napisał(a):

    > Rzekłbym nawet, że to ta sama osoba :)

    I nawet, na oko, tymi samymi 'słowyma' :)
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 5. Data: 2005-08-09 19:52:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "AdamS" <adam@ciach_ciach.webpark.pl> napisał w wiadomości

    > Rzekłbym nawet, że to ta sama osoba :)

    Nie chciałem być nietaktowny aż tak bardzo :-))