  • 11. Data: 2014-08-31 22:01:25
    Temat: Re: Obowiązek wymeldowania
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 sierpnia 2014 11:12:03 UTC+2 użytkownik PlaMa napisał:

    > Trochę koi to moje nerwy, przy czym muszę się z tego powodu wybrać w
    > 200km podróż, której nie planowałem :/
    A nie możesz wymienić tam gdzie jesteś aktualnie?

  • 12. Data: 2014-08-31 22:19:16
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-31 o 22:01, Kris pisze:

    > A nie możesz wymienić tam gdzie jesteś aktualnie?

    można tak? Bo przemeldowałem się do miejsca oddalonego 200km ode mnie w
    tej chwili :)

  • 13. Data: 2014-08-31 22:22:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-31 22:19, PlaMa pisze:

    > można tak?

    Najbardziej aktualną informację dostaniesz w urzędzie ;)

    > Bo przemeldowałem się do miejsca oddalonego 200km ode mnie w
    > tej chwili :)

    A czemuż tak daleko się zameldowałeś, to niepraktyczne :)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2014-09-01 00:01:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > zdjecia zwykle są po 50 gr albo taniej. wystarczy zwykly telefon z
    > aparatem.

    Oj! Coś chyba niezbyt mądrze piszesz. Po pierwsze zdjęcie musi spełniać
    parametry i raczej telefonem sie go nie da zrobić. Oczywiście można na
    jednej odbitce 9 x 13 wydrukować wymagane fotki, ale musisz mieć pierwotny
    plik od fotografa albo jakiegoś profesjonalisty. Czasem taniej na miejscu
    za 20 złotych zrobić, niż tracić czas i ganiać po mieście.

  • 15. Data: 2014-09-01 07:33:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-09-01 00:01, Robert Tomasik pisze:

    > Oj! Coś chyba niezbyt mądrze piszesz. Po pierwsze zdjęcie musi spełniać
    > parametry i raczej telefonem sie go nie da zrobić.

    Dlaczego?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2014-09-01 07:52:40
    Od: W <w...@w...pl>

    Robert Tomasik wystukał, co następuje:

    > Oj! Coś chyba niezbyt mądrze piszesz. Po pierwsze zdjęcie musi spełniać
    > parametry i raczej telefonem sie go nie da zrobić.

    Jakie? Bo poza wymiarami odbitki i tego co i jak ma być na zdjęciu (profil,
    ucho, etc. ; chociaż teraz będzie chyba inaczej) to tak trochę bijesz trwogę
    'bo bozia ukara bo nie pogłogosławione przez prawdziwego Fotografa a jego
    piksele są lepsiejsze'...

  • 17. Data: 2014-09-01 10:43:54
    Temat: Re: Re: Obowiązek wymeldowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Sep 2014, Robert Tomasik wrote:

    > Po pierwsze zdjęcie musi spełniać
    > parametry i raczej telefonem sie go nie da zrobić.

    Kwalifikacja tych "parametrów" raczej nie zależy od aparatu, a od
    oświetlenia. Potrzebna rozdzielczość jest, jak na dzisiejsze czasy,
    nikła. Pozostaje kwestia zlokalizowania miejsca w którym jest
    "dobre światło" (wcale niekoniecznie mocne).

    pzdr, Gotfryd

  • 18. Data: 2014-09-01 18:52:05
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-08-31 00:42, PlaMa pisze:
    > Wymeldowałem się z dotychczasowego miejsca zamieszkania (meldunek
    > stały), dostałem pisemko w urzędzie, że MUSZĘ w ciągu 3mc wymienić swoje
    > dokumenty... wkurza mnie to trochę bo mój DO jest ważny raptem jeszcze
    > rok (chyba wrzesień 2015) no i chodzą plotki o nowym wzorze DO bez
    > adresu. Jest jakaś opcja, żeby olać ten wymóg zmiany dokumentów nie
    > narażając się na jakieś kary?

    ja nie ma DO od 4 lat. Legitymuje sie paszportem. Chyba jednak bede
    musiał sobie nowy DO zrobic, bo paszport sie konczy a nowego bez DO nie
    wyrobią chyba...

    --
    @foe_pl

  • 19. Data: 2014-09-01 18:54:20
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-08-31 10:58, Maciek pisze:
    > A zdjęcia do dowodu to się znajduje na ulicy? Poza tym już sam czas to
    > pieniądz :-)

    e-urzedy ku...wa... ja nie rozumiem, czemu nie mogę maila napisać do
    biurwy, załączyć zdjęcie z adnotacją: reszta bez zmian ?

    --
    @foe_pl

  • 20. Data: 2014-09-01 20:43:19
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-09-01 07:52, W pisze:
> [...]
    > 'bo bozia ukara bo nie pogłogosławione przez prawdziwego Fotografa a jego

    I tak do dowodu skanują potem zdjęcie i z kolorowego w dowodzie
    osobistym jest w odcieniach szarości.
    Szkoda pieniędzy ba fotografa.
    Zeskanowałam sobie ze 20x kolorowe zdjęcie (takie same co do dowodu),
    wydrukowałam na papierze foto no i mam w zapasie.
    Różnicy żadnej w jakości zdjęcia nie ma.

    --
    animka