  • 11. Data: 2005-01-03 09:22:03
    Temat: [OT]Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik James Bond napisał:

    > 31.12.2004 kupilem laptopa acera w normalnym sklepie komputerowym.

    Ja polecam Sony Vaio (tyle, ze w PL raczej ciezko je kupic).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2005-01-03 09:51:34
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: Wieslaw Lubas <v...@m...put.poznan.pl>

    kam wrote:
    > Pewnie tak, ale gdyby tak się zastanowić - to standardy niby kto wyznacza?
    > Definicje wady/niezgodności z umową są samodzielne i spełnianie norm
    > producenta nie ma decydującego znaczenia.

    Ilosc uszkodzonych pikseli/subpikseli dopuszczalnych w matrycy LCD
    okresla norma ISO. Wiekszosc producentow na nia sie powoluje w swoich
    kartach gwarancyjnych.

    WL

  • 13. Data: 2005-01-03 10:04:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wieslaw Lubas napisał(a):

    [...]

    > Ilosc uszkodzonych pikseli/subpikseli dopuszczalnych w matrycy LCD
    > okresla norma ISO. Wiekszosc producentow na nia sie powoluje w swoich
    > kartach gwarancyjnych.

    Hmm... Przedewszystkim to przy zakupie laptopa (a w zasadzie czegokolwiek)
    nalezy wybrac sprzedawce, ktory w takim jak opisany tu przypadek nie
    bedzie robil klopotow z wymiana sprzetu (czytaj: wezmie na wlasna klate
    palowanie sie z serwisem). Ja kupilem laptopa HP w Vobisie, nastepnego
    dnia padla matryca - bez problemow wymienili na nowego. Jak wybrac takiego
    sprzedawce? Warunek jest jeden - musi sprzedawac bardzo duzo takiego
    sprzetu.

    j.

  • 14. Data: 2005-01-03 11:01:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cra063$lam$1@news.onet.pl>, kam wrote:

    > Zostaje jeszcze cel do jakiego jest zwykle uzywany...

    Co masz konkretnie na myśli?

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2005-01-03 12:45:45
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 2 Jan 2005 17:41:30 +0100, James Bond napisał(a):

    > Myslisz ze nie czytalem?
    > Jasne ze czytalem.
    > Wszystko bylo oko.
    > Dopiero po weekendzie sie subpiksel wadliwy ujawnil.

    Czekaj, bo czegoś nie rozumiem - czytałeś, że gwarancja dopuszcza wadliwe
    piksele i mimo to kupiłeś ten sprzęt???

    Czytałeś, kupiłeś i teraz chcesz, żeby ktoś ci pomógł ominąć warunki
    gwarancji tego co kupiłeś????

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 16. Data: 2005-01-03 13:00:49
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Mozesz tego piksela wymasowac palcem tylko delikatnie czasami znikaja po
    kilku takich zabiegach.

  • 17. Data: 2005-01-03 15:56:08
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Wieslaw Lubas napisał(a):
    > Ilosc uszkodzonych pikseli/subpikseli dopuszczalnych w matrycy LCD
    > okresla norma ISO. Wiekszosc producentow na nia sie powoluje w swoich
    > kartach gwarancyjnych.

    Zgodność z normą nie oznacza nieistnienia wady...

    KG

  • 18. Data: 2005-01-03 15:57:54
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Marcin Debowski napisał(a):
    > Co masz konkretnie na myśli?

    Że okreslone uszkodzenia, mimo że mieszczą się w normie, mogą znacznie
    obnizać użyteczność.
    Z tym że to wszystko są dość teoretyczne rozważania.

    KG

  • 19. Data: 2005-01-04 10:15:18
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    kam wrote:

    > Że okreslone uszkodzenia, mimo że mieszczą się w normie, mogą znacznie
    > obnizać użyteczność.
    > Z tym że to wszystko są dość teoretyczne rozważania.
    >
    > KG

    Mowimy o niezgodnosci z umowa...

    Boguslaw

  • 20. Data: 2005-01-04 10:30:17