  • 41. Data: 2005-01-11 14:42:26
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    Użytkownik "fi5h" <f...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:crslmu$c2e$5@news.onet.pl...
    > O wielu rzeczach ktore moga wystapic nie mowi sie w gwarancji i umowie
    > poniewaz jesli nawet wystapia to sa poprostu nieistotne a wydaje sie
    > logicznym ze w umowie sprzedazy nalezy umiescic istotne wady jakimi moze
    > zostac obarczony sprzedawany sprzet/towar. Tak by to na logike pasowalo
    > no nie.

    Co innego niedoskonalosci techniczne produktu a co innego USZKODZENIA
    poszczegolnych egzemplarzy.

    A.

  • 42. Data: 2005-02-03 10:26:38
    Od: "Jola" <J...@t...komputery.pl>

    Warunki gwarancji sa jasno określone, ilość dopuszczalnych wypalonych
    pikseli jest określona normą wyświetlacza, Dla pocieszenia jezeli nie jest
    to martwy piksel to moze sie okazac po czasie ze zniknie, moze pojawic sie w
    innym miejscu, ale wszystko zalezy od rodzaju piksela. W salonie mogles go
    nie zauwazyc bo mogla go najzyczajniej nie byc a pojawil sie dopiero w domu.
    Tak juz jest z tymi pikselami.

    Mycha