  • 1. Data: 2012-01-29 23:07:26
    Temat: Re: Terminy p?atno?ci - TPSA i sp??dzielnia
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 23:12, arek pisze:
> [...]
    > Tylko ?e ja NAPRAWD? nie wiem sk?d te braki (ca?y zesz?y rok woda co do
    > grosza si? zgadza, wcze?nejszej ksi??eczki nie mog? znale??) a o czynszach
    > czy wymiennikach nic nie wiedzia?em. Przedtem przysy?ali wezwania na bie??co
    > (znaczy ewentualnie, jak by?o co przysy?a?, raz na rok czynsz i dwa razy w
    > roku wod?) ale to usta?o z 10 lat temu. Czy teraz powinienem np. dwa razy do
    > roku ??da? na pi?mie wykazania moich zobowi?za?? A jak odbisz? "brak" to co?
    > W razie "urodzenia si?" kolejnych odsetek "sprzed roku" mog? je ju?

    Trzeba iść z duchem czasu, a nie cofać się. E-faktury to wspaniałe
    udogodnienie. Jeśli chodzi o czynsz i kaloryfery to dostajesz na pewno
    aneksy do umowy i rachunki do zapłaty za c.o.
    Widzę, że chyba nawet nie masz konta w banku, bo nie robisz przelewów
    tylko latasz z opłatami do administracji.
    Ponadto pofatyguj się i skonfuguruj swój "wspaniały" czytnik, żeby to co
    napiszesz nadawało się do przeczytania.

    --
    animka

  • 2. Data: 2012-01-29 23:10:55
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-30 00:07, Animka pisze:

> [...]
    > tylko latasz z opłatami do administracji.
    > Ponadto pofatyguj się i skonfuguruj swój "wspaniały" czytnik, żeby to co

    Poza tym w administracji, w dziale czynszów każda pani może Ci na
    poczekaniu wydrukować operacje na Twoim koncie, saldo itp....więc nie płacz.

    --
    animka

  • 3. Data: 2012-01-30 11:19:45
    Temat: [OT] Re: Terminy platnosci - TPSA i spoldzielnia
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Animka pisze:

    > Ponadto pofatyguj się i skonfuguruj swój "wspaniały" czytnik, żeby to co
    > napiszesz nadawało się do przeczytania.

    bosz, ale ten świat idzie do przodu (niektórzy mówią z......a): Kaja
    poucza innych, jak mają skonfigurować sobie czytnik!!!

    Jeszcze trochę i nauczy się cytować poprzedników, a potem... aż boję się
    pomyśleć: zacznie pouczać, jak ciąć cytaty.

    andy_nek

  • 4. Data: 2012-01-30 12:04:08
    Temat: Re: Terminy platnosci - TPSA i spoldzielnia
    Od: Stefan Jaziński <s...@g...com>

    On 30 Sty, 12:19, Andrzej Kłos <a...@w...pl> wrote:
    > Jeszcze trochę i nauczy się cytować poprzedników, a potem... aż boję się
    > pomyśleć: zacznie pouczać, jak ciąć cytaty.

    Dobrze, że nie zwróciła ci uwagi, że posługujesz się przestarzałym
    programem pocztowym. I jak go nie uaktualnisz, to cię wirusy zjedzą.

    Kaja vel Animka? To ta słynna Kaja?

    Stefan Jaziński