    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [OT] Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer 8.
    Date: Fri, 1 Aug 2014 12:38:11 +0200

    Dnia Thu, 31 Jul 2014 23:31:55 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Pisałem w poście tytułowym, że portal informacyjny dobrze działa z Safari,
    > ale z pewnych względów nie jest to wygodne rozwiązanie trzymać osobną
    > przegladarkę.

    Ty chyba lubisz się męczyć, jeśli krążysz między IE a Safari ;)

    > Np. Adobe Acrobat bardzo ładnie się integruje z IE (funkcja Convert, czyli
    > przekształcenia strony w dokument pdf, bardzo wygodne i lepiej konwertuje
    > strony, niż zwykłe "drukuj do pdf"), z innymi przegladarkami to już różnie.
    > To bardzo wygodne móc ładnie archiwizować strony do pdf.

    Drukowanie do PDF ma tę wadę, że bierze pod uwagę style do druku, które
    mogą zupełnie zmienić wygląd strony. To ma swoje zalety, jeśli zależy Ci
    wyłącznie na treści, ale do archiwizacji 1:1 robiłbym albo screeny stron:

    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/fireshot
    /
    (zapisze też screen jako grafikę osadzoną w PDF)

    albo przetestował wtyczki tego typu:

    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/save-as-
    pdf/
    https://addons.mozilla.org/pl/firefox/addon/print-pa
    ges-to-pdf/

    > Także zintegrowane uwierzytelnianie mojego komputera bdb działa z IE, z
    > Safari nie chce działać.

    Tego nie testowałem. Ale na pewno jest wtyczka :)

    > Podobnie z polskimi znakami w innych przeglądarkach bywają cuda wianki (np.
    > brak polskich znaków nie przy wyświetlaniu, a dopiero przy drukowaniu
    > strony).

    Pewnie kwestia nietypowych czcionek, które nie są rastrowane przed wysyłką
    do drukarki. Warto przejrzeć ustawienia sterownika. Daj jakiś przykład
    takiej strony.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl