  • Data: 2011-08-18 10:54:53
    Temat: [OT]Re: Jak uziemić oszusta?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (18.08.2011 11:33), krys wrote:
    > zmarnowałam dwie godziny,zeby złozyc zawiadomienie o
    > przestępstwie.

    Swoją drogą, czy nie sądzicie że jest to świadoma, bądź podświadoma,
    taktyka Policji żeby ludzie im głowy nie zawracali i w pracy nie
    przeszkadzali?

    Miałem z Policją 3 razy do czynienia jako zgłaszający:
    - włamano się do klatki na rowery i skradziono mi mój. Poszedłem
    zgłosiłem. Czas zgłaszania - 2.5h.

    - wybito mi szybę na parkingu (większa akcja wybijania, każdy tamtej
    nocy stracił szybę na tym parkingu), zgłosiłem. Czas zgłaszania - 4h!,
    potem jeszcze 2h za rok w celu potwierdzenia zeznań. W sumie 6h
    stracone, z lekkimi szansami na odzyskanie zawrotnej kwoty 50zł, bo
    sprawców złapali prawie od razu.

    - teściowa znalazła w pociągu namiot. W sensie - jej współpasażerka
    wysiadła przed nią bez swojego namiotu, teściowa złapała namiot i
    wysiadła za nią, ale ta jej zniknęła w tłumie. Na dworcu biura rzeczy
    znalezionych - brak. W kasach/informacji - oni nie są od tego. Kręci się
    2 policjantów, odbiło nam że się do nich zwróciliśmy. Efekt - 1h
    spisywania protokołu na stojąco, a tylko dlatego tak krótko, że
    uparliśmy się że się śpieszymy i nie chcemy z nimi iść na komisariat
    (tam by nam zeszło ze 3 godziny jak nic, niech się tylko panowie
    policjanci dorwali do maszyny do pisania :D).

    Nie wspomnę o szwagrze, który 10 lat temu był świadkiem pobicia. Do
    dzisiaj jest ciągany do komendy i do sądu z obowiązkowym straszeniem
    doprowadzeniem jakby się nie stawił, mimo że w miedzyczasie się
    przeprowadził na drugi koniec Polski.

    Mam wrażenie, że to jest celowe, żeby taki obywatel jeden z drugim po
    takich doświadczeniach kalkulował "nic mi nie przyjdzie z tego, zaś
    czasu natracę od groma, olewam".

    p. m.