  • 11. Data: 2006-03-29 21:09:55
    Temat: Re: [OT] Foto i radary .... :)
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > To własciciel samochodu musi wskazać komu użyczył ;) I wtedy podaje się wuja
    > z USA. Wg janusza Weissa z Radia Zet "Dzwonię do Pani/Pana..."

    Toz pisalem :)

    Ja wskazuje zone ... a zona sie nie przyznaje i wskazuje mnie. Sąd musi
    cos wymyslec ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2006-03-30 09:48:31
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 29 mar o godzinie 19:47, na pl.soc.prawo, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Kto czyta "nie" - błądzi ;>

    Nie wziąłem pod uwagę że to tygodnik i "zachacza" o ...01-04 :)))

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 13. Data: 2006-03-30 19:55:53
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    Sory za niedzisiejszość i nie żebym był bez winy - co to zgodnie ze
    wszystkimi przepisami sie porusza- ale bez jaj, jak mnie milicjant zatrzymał
    i zobazcył że blachy niemam podgiętej i że wogóle się zatrzzymałem to dał
    najmniejszy kwit jaki mógł - ja z pokorą przyjąłem ponieważ wykroczenie
    popełnniłem . o co chodzi popełniasz wykroczenie - masz tego świadomość i
    licz się z konsekwencjami jeżelli nie to sory twoje IQ nie pozwala na
    poruszanie się po drogach publicznych poniewż zagrażasz bezpieczeństwu.
    w końcu to nie chodzi o to , żeby dopier........... ci karę ale żebyś
    niemógł pozabijać innych . Jakkolwiekby do tego podchodzić , oki możesz
    lutować 2 paki, żaden patrol z suszarą cię nie zatrzyma , żaden radar cię
    nie trafi, możesz pomalować się cudowną farbą - ale po co?
    wiem co to 2 paki na moto i więcej, i wiem co widać wówczas itp itd
    wiem też że ulice pełne są innych, zupełnie nieobliczalnych użytkowników,
    obojętnie dwa,cztery trzy koła dwie nogi czy cokolwiek, (pani wózkiem
    inwalidzkim elktrycznym pojawiła mi się na jednokierunkowej w takim miejscu
    że hmmm...)
    farba illusion czy jak tam nie daje gwarancji na przeżycie

    pozdrox
    --
    sanzces/sopot
    cz1982/w drodze do ideału

  • 14. Data: 2006-03-31 05:22:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "sanczes" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejscu że hmmm...)
    > farba illusion czy jak tam nie daje gwarancji na przeżycie

    "Strumień świadomości" niezmacony mysleniem jak również totalny brak
    szacunku dla gramatyki i ortografii ojczystego (?!) języka sugeruje, że
    prawa jazdy przyznawane są w Polsce zbyt liberalnie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2006-03-31 17:27:08
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    "Strumień świadomości" niezmacony mysleniem jak również totalny brak
    szacunku dla gramatyki i ortografii ojczystego (?!) języka sugeruje, że
    prawa jazdy przyznawane są w Polsce zbyt liberalnie."

    - purysta się znalazł,
    wolnej wypowiedzi zabraniasz?
    forma tylko i wyłącznie ode mnie zależy.
    mam chęć - "chwaszczę" - to mój wolny wybór
    kontekst mojej wypowiedzi jest czytelny - jeśli nie rozumiesz to twój
    problem

  • 16. Data: 2006-03-31 18:43:18
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > mam chęć - "chwaszczę" - to mój wolny wybór

    Brak szacunku dla czytających to największa usenetowa bezczelność. Won.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 17. Data: 2006-03-31 18:51:47
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    a kto ci takie prawo dał?
    won mówić - zostały przyzwyczajonka?
    won z mej pamięci , nie tego rozkazu ....

  • 18. Data: 2006-03-31 20:48:36
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    >a kto ci takie prawo dał?
    > won mówić - zostały przyzwyczajonka?
    > won z mej pamięci , nie tego rozkazu ....

    Nucz sie szczawiu cytowac prawidłowo, bo wątki rwiesz.
    Dorwał się gówniarz pod nieobecność rodziców do komputera i szaleje.

    I bierz się do lekcji.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2006-04-01 08:49:38
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    Parafraza - może się dowiedz co to jest, bo chba na tej lekcji cię nie było.

  • 20. Data: 2006-04-01 18:03:20
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > gdyby cos takiego istnialo korzystali by wszyscy. Uwazaj - za herezje kiedys
    > palili na stosie ;)
    >
    > p.

    Przecież istnieje. Amerykanie i nie tylko oni malują tym czymś samoloty i
    okręty. Może jakaś fabryka farb wypuścila taki specyfik na rynek. Tomek