  • 51. Data: 2005-06-21 07:51:21
    Temat: Re: [OSZUSTWO] Zostalem oszukany przez pracodawce - ile moge wyciagnac na drodze sadowej (przynajmniej teoretycznie)
    Od: "Amator" <i...@i...pl>

    > (...) nie posiada /chyba/ raportów RMUA - czyli praktycznie nie
    > posiada *żadnych dowodów/ w ręku - za wyjątkiem Umowy o Pracę.
    > Ale to dla ZUSu nie jet *ostatecznym* dowodem - przecież taka Umowa sprzed
    > lat iluś tam mogła zostać uzupełniona aneksem, zmianą warunków płacy -
    > możliwości jest wiele - a zainteresowany przedstawia tylko taka umowę -
    dla
    > mnie to żaden dowód

    Na RMUA mam wpisane ze dostwalem 420 pln, na pitach calorocznych tez tak
    mialem - czyli ze zarabialem malo.
    Aneksow zadnych nie bylo.

  • 52. Data: 2005-06-21 07:56:10
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Herbi napisał(a):
    > No przecież pytałem o to - a Ty teraz sarkastycznie pytasz mnie o to samo?

    Co ZUS zrobi, to nie wiem, nie ma przeszkód by powoływał biegłych.

    KG

  • 53. Data: 2005-06-21 13:18:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Herbi wrote:

> [...]
    > możliwości jest wiele - a zainteresowany przedstawia tylko taka umowę - dla

    To jeśli był aneks to niech go pracodwaca pokaże.

  • 54. Data: 2005-06-21 13:20:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Amator wrote:

    > Na RMUA mam wpisane ze dostwalem 420 pln, na pitach calorocznych tez tak
    > mialem - czyli ze zarabialem malo.
    > Aneksow zadnych nie bylo.

    to coś ty robił przez cały rok?
    czekał aż się cyferki same zmienią?