  • 11. Data: 2008-02-22 10:24:22
    Temat: Re: OSZUSTWA LOTTO
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "JareC" <b...@m...com> napisał w wiadomości
    news:fpm3uk$2nc$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Lotto Nas oszukuje, podczas generowania liczb chybil-trafil, bardzo czesto
    > wyznacza te, ktore byly trafione w poprzednim losowaniu.

    Wykorzystaj te wiedze. W nastepnym losowaniu typuj, te co byly.
    Bedziesz bogaty ;)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 12. Data: 2008-02-22 10:30:01
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 22 Lut, 11:22, suddengunfire <d...@g...com> wrote:

    > Teoria teoria a w praktyce nigdy do takiego przypadku nie doszlo i to
    > wystarczajacy powod do niepokoju u Naszego JareC

    W praktyce nie doszło do wylosowania bardzo wielu kombinacji. To nie
    oznacza, że są bardziej prawdopodobne niż te, które już wystąpiły.
    Niepokój JareC to tylko wynik złego rozumienia prawdopodobieństwa
    (oczywiście zakładając, że wyniki rzeczywiście są losowe).

    --
    Regards
    Matt

  • 13. Data: 2008-02-22 10:43:02
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule JareC napisał(a):

    > Lotto Nas oszukuje, podczas generowania liczb chybil-trafil, bardzo czesto
    > wyznacza te, ktore byly trafione w poprzednim losowaniu. A wiadomo jakie
    > jest prawdopodobienstwo wylosowania 2 razy pod rzad tych samych liczb!
    > Sprawdzalem to juz w kilku kolekturach, kilku losowaniach ...
    > komu to mozna zglosic!?!?

    Zbierz sobie wyniki wszystkich dotychczasowych losowań, wybierz kombinację,
    która jeszcze nigdy nie wystąpiła albo występowała najrzadziej i zostaniesz
    milionerem!

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 14. Data: 2008-02-22 10:57:54
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Bartosz Feński aka fEnIo" <f...@d...org> napisał w wiadomości

    > Zbierz sobie wyniki wszystkich dotychczasowych losowań, wybierz kombinację,
    > która jeszcze nigdy nie wystąpiła albo występowała najrzadziej i zostaniesz
    > milionerem!

    Eeee, ja słyszałem, że najlepiej wchodzić w sprawdzone interesy.
    Ja bym typował te, co wychodzą najczęściej.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin
    Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB

  • 15. Data: 2008-02-22 11:04:59
    Od: "Przemek Komorniczak/Agencja Filmowa NEXT LEVEL" <p...@n...com.pl>

    "JareC" <b...@m...com> wrote in message
> [...]
    > jest prawdopodobienstwo wylosowania 2 razy pod rzad tych samych liczb!
    > Sprawdzalem to juz w kilku kolekturach, kilku losowaniach ...

    Wylosowanie tych samych liczb w dwoch losowaniach pod rzad jest de fakto
    takie samo jak prawdopodobienstwo tego ze i maszyna od "chybil-trafil" w
    kolekturze i maszyna losujaca w studio tv wylosuja ta sama kombinacje np w
    najblizsza sobote... :-) Sa to tzw "zdarzenia niezalezne" o ile wiesz o czym
    mowie... A prosciej: jesli nie wierzysz w zasady prawdopodobienstwa to
    poprostu nie graj... :-)

    Pozdrawiam!
    --
    PrzemeK

  • 16. Data: 2008-02-22 11:39:29
    Od: "JareC" <b...@m...com>

    No ok... moze i zdarzenia niezalezne... Moze i LOTTO ma to gdzies, ile
    wyplaci kasy na wygrane... ale w ich interesie jest jak najwiekszy obrot,
    wiec probuja sciagnac jak najwiecej ludzi przez reklamy ogromnych
    kumulacji... a uzyskujaj je dzieki swojemu seksualnemu podejsciu do
    wszystkich grajacych na chybil-trafil.

    Fakt jest taki, ze puszczajac chybil-trafil, generuje sie duuuzo liczb z
    poprzedniego losowania ... Statystyki statystykami ... ale puszczajac
    wlasnie ta metoda mialem 2x wiecej trafien na losowanie " w stecz", niz
    normalnie...

    W kazdym badz razie moja rada -> samemu zakreslac.

    pozdrawiam JareC
    ;)

  • 17. Data: 2008-02-22 11:58:00
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Dżejm" <n...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Wycofuję się z tego :). Jak nikt nie wygrywa to są kumulacje, a kumulacje
    > jak nic innego napędzają klientów. Co oczywiście nie zmienia faktu, że
    > prawdopodobieństwo jest takie samo.
    nie jest

  • 18. Data: 2008-02-22 12:25:06
    Od: "Przemek Komorniczak/Agencja Filmowa NEXT LEVEL" <p...@n...com.pl>

> [...]
    > poprzedniego losowania ... Statystyki statystykami ... ale puszczajac
    > wlasnie ta metoda mialem 2x wiecej trafien na losowanie " w stecz", niz

    Jakos nie wydaje mi sie zeby ktos specjalnie "determinowal" liczby z
    poprzedniego losowania do zakreslenia w "chybil-trafil" bo nie ma po
    pierwsze ku temu zadnym logicznych przeslanek, a po drugie zakreslania
    dokonuje algorytm wykorzystujacy zapewne funkcje "randomize timer" (lub cos
    podobnego)... a on nie wiem jakie liczby byly w poprzednim losowaniu :-)

    Pozdrawiam!
    --
    PrzemeK

  • 19. Data: 2008-02-22 12:41:47
    Od: Azja <s...@w...pl>

    gasper pisze:

    > nie jest

    Nie masz racji. Chyba że zakładasz, że samo losowanie jest fałszowane,
    np. przez obciążanie ostatnio wylosowanych kulek.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Paradoks_hazardzisty

    BTW, na początku Multilotka srebrne kulki (60-69 OIDP) były minimalnie
    cięższe i wypadały naprawdę rzadziej.

    --
    Azja

  • 20. Data: 2008-02-22 12:42:01
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@_WYTNIJ_o2.pl>

    Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał

    > Wiadomo. Takie samo jak zawsze.

    Dokładnie tak, bo zdarzenie te są to tzw. "zdarzenia niezależne".
    Piłeczki losowane są "ze zwracaniem", więc wylosowanie w każdej próbie
    elementu X jest takie samo. To są po prostu odrębne losowania.

    Pytającemu pewnie trochę namieszał iloczyn prawdopodobieństw. Tzn. sytuacja,
    gdybyśmy w c z e ś n i e j obstawili w 1 i 2 losowaniu element X i
    liczyli prawdopodobieństwo takiego zdazenia, że w obu losowaniach wysokoczy
    X. Wtedy, rzeczywiście prawdopodobieństwo jest małe, takiej powtarzajnej
    sytuacji. Ale to jest prawdopodobieństwo w chwili, gdy nie zaszło jeszcze
    ani jedno ani drugie losowanie. Nie można z tego wyprowadzać, że jeśli w
    pierwszej części wyskoczył X to w drugiej prawdopodobieństwo wylosowania ma
    zmaleć.