  • 1. Data: 2012-01-30 11:11:43
    Temat: [OSTRZEŻENIE] nowy sposób naciągania firm na 115zł
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    firemka z warszawy o nazwie:
    Krajowy Rejestr Pracowników i Pracodawców
    ul. Złotwa 59, 00-120 Warszawa

    znalazła sobie metodę naciągania
    ładnym pisemkiem ustawy, blablabla, zapłać 115zł
    http://panel.comze.com/naciaganiefirm.jpg

    erator/

  • 2. Data: 2012-01-30 11:19:48
    Od: "anCZka" <A...@o...pl>

    >znalazła sobie metodę naciągania

    A JA zapłaciłam bp jest warto (jestem krawiectwo-usługi). Gzięki temu kazdy
    pracownik-pracodawca mnie znajdzie

    Ania

  • 3. Data: 2012-01-30 11:51:15
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-01-30 12:19, Użytkownik anCZka napisał:

    > A JA zapłaciłam bp jest warto (jestem krawiectwo-usługi). Gzięki temu kazdy
    > pracownik-pracodawca mnie znajdzie

    Naiwność ludzka nie zna granic.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-30 11:55:26
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "anCZka" <A...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A JA zapłaciłam bp jest warto (jestem krawiectwo-usługi). Gzięki temu kazdy
    > pracownik-pracodawca mnie znajdzie

    I właśnie bazują na naiwnych.

  • 5. Data: 2012-01-30 11:56:36
    Temat: Re: [OSTRZE?ENIE] nowy spos?b naci?gania firm na 115z?
    Od: Mariano Italiano <m...@g...pl>

    W dniu 2012-01-30 12:19, anCZka pisze:

    > A JA zap?aci?am bp jest warto (jestem krawiectwo-us?ugi). Gzi?ki temu kazdy
    > pracownik-pracodawca mnie znajdzie
    >
    > Ania

    Jaaaasne.
    Na http://krpip.com/ to sobie można szukać i szukać.
    Dodatkowo - "domena na sprzedaż"...

    --
    Mariano

  • 6. Data: 2012-01-30 13:17:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.01.2012 12:11, zlotowinfo pisze:
> [...]
    > ul. Złotwa 59, 00-120 Warszawa
    >
    > znalazła sobie metodę naciągania
    > ładnym pisemkiem ustawy, blablabla, zapłać 115zł

    Podobny numer wycina "yellow pages polska" - przysłali fakturę za
    zamówioną rzekomo usługę. A jak dostali maila z pytaniem, kto (z
    nazwiska) zamawiał dla firmy tę usługę, to zaraz było "ojej,
    przepraszamy, pomyłka".

  • 7. Data: 2012-01-30 14:53:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 1/30/2012 5:19 AM, anCZka wrote:

    > A JA zapłaciłam bp jest warto (jestem krawiectwo-usługi). Gzięki temu kazdy
    > pracownik-pracodawca mnie znajdzie

    ty chyba idiotka jestes.

  • 8. Data: 2012-01-30 15:21:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 30 Jan 2012 08:53:23 -0600, witek wrote:

    > ty chyba idiotka jestes.

    To kolina, tyle, że teraz inblanko piszący...

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 9. Data: 2012-01-30 21:42:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4f269869$1@news.home.net.pl...

> [...]
    > zamówioną rzekomo usługę. A jak dostali maila z pytaniem, kto (z
    > nazwiska) zamawiał dla firmy tę usługę, to zaraz było "ojej,

    Mało podobne, bo w tym wypadku osoba zakładająca firme może odnieść mylne
    wrażenie, że to obiowiązek jakiś jest.

  • 10. Data: 2012-01-30 21:56:40
    Temat: Re: nowy sposób naciągania firm na 115zł
    Od: Marcin <u...@c...com>

    jeszcze inny spamer dla naiwnych to anonser - przykładowy email
    (niezamówiony):