  • 1. Data: 2005-06-06 12:57:49
    Temat: OEM a skaner
    Od: "Yanek" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Kupielm sobie jakis czas temu skaner. Niestety ulegl powaznemu uszkodzeniu i
    poszedl na smieci. Razem z nim dostalem Photoshopa. Czy moge nadal uzywac
    legalnie oprogramowania? Dodam, ze nie mam na skaner faktury.
    Yanek

  • 2. Data: 2005-06-06 13:08:05
    Temat: Re: OEM a skaner
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Yanek wrote:
> [...]
    > poszedl na smieci. Razem z nim dostalem Photoshopa. Czy moge nadal uzywac
    > legalnie oprogramowania? Dodam, ze nie mam na skaner faktury.

    O jezu , znowu się zacznie.
    Jestem za całkowitym zlikwidowaniem licencji OEM.

  • 3. Data: 2005-06-06 18:07:54
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 06/06/2005 14:57, Yanek wrote :
> [...]
    > poszedl na smieci. Razem z nim dostalem Photoshopa. Czy moge nadal uzywac
    > legalnie oprogramowania? Dodam, ze nie mam na skaner faktury.

    Nie możesz używać go legalnie -- licencja OEM, jednak jego używanie nie
    stanowi przestępstwa (czytaj: ja nie znam takiego przestępstwa).
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)